خودروی کاپرا کامل در آتش سوخت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک دستگاه خودروی کاپرا در اهواز به صورت کامل در آتش سوخت. مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته شهروندی با تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودرویی در مسیر جاده اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک دستگاه خودروی کاپرا در اهواز به صورت کامل در آتش سوخت.
2443390 300x169 خودروی کاپرا کامل در آتش سوخت
مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته شهروندی با تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودرویی در مسیر جاده اهواز – آبادان اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از دریافت پیام حریق به دلیل بعد مسافت۱۰ دقیقه بعد در قالب یک تیم متشکل از دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات در محل حادثه حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: پس از حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده کردند که خودروی کاپرا به علت اتصالی برق از ناحیه موتور دچار حریق شده است.

اتصالی برق از ناحیه جعبه تقسیم آشپزخانه

حق شناس در ارتباط با حادثه دیگر گفت: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در کیان آباد غربی – نبش وهابی اطلاع رسانی کردند.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلادرنگ با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و سه دقیقه بعد در محل حاضر شدند. آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک واحد مسکونی دچار حریق و دود گرفتگی شده و سریعا تیم اعزامی با تجهیزات تخصصی موردنیاز حریق را اطفاء کرده و دود ناشی از آتش سوزی رابا فن فشار مثبت خارج کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: با استناد به گزارش کارشناسان، کانون آتش سوزی در آشپزخانه اعلام شد و در این حادثه به لطف خدا شخصی آسیب ندید.

مهار آتش در مغازه اغذیه فروشی

حق شناس در ارتباط با یک حادثه دیگر عنوان کرد: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از رخداد آتش سوزی یک مغازه اغذیه فروشی واقع در آخر آسفالت – ۱۶ متری داده شد که ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان چهار دقیقه بعد درمحل حاضر بودند و با ایمن سازی محل حادثه و بکارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله های آتش را مهار و از گسترش حریق جلوگیری به عمل آوردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز در پایان گفت: این عملیات ۳۰ دقیقه به طول انجامید و در آن ۹ مامور آتش نشان به همراه سه خودروی اطفای حریق و امدادو نجات شرکت داشتند.علت حریق از سوی کارشناسان این سازمان داغ بودن بیش از حد روغن و در نتیجه آتش گرفتن گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.