کد خبر : 22238
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 15:58

خوزستان مکان امنی برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان اسلحه و مهمات نیست

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: خوزستان مکان امنی برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان اسلحه و مهمات نیست.

1189188 خوزستان مکان امنی برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان اسلحه و مهمات نیست

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس،”ولی‌الله حیاتی” در نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال طرح ویژه ارتقاء امنیت عمومی استان خوزستان در شورای امنیت کشور به تصویب رسید و تکالیفی برای دستگاه های ملی و استانی گذاشته شد.

وی افزود: بخشی از این تکالیف مربوط به پلیس بود که خوشبختانه یکی از این برنامه‌ها تقویت ناوگان حمل و نقل خودروی نیروی انتظامی بود که توسط فرماندهی انتظامی کل کشور امروز ۹۵ دستگاه خودرو به چرخه خودروی نیروی انتظامی استان اضافه شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه سایر دستگاه‌های ملی و استانی تلاش‌های خود را برای طرح ارتقاء امنیت عمومی دارند انجام می دهند، گفت: خوزستان مکان امنی برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان اسلحه و مهمات نیست و هشدار می‌دهیم که عزم شورای تامین استان برای مقابله سریع، جدی و خشن با قاچاقچیان سلاح و مهمات و سوداگران مواد مخدر جدی است و هرگز اجازه نخواهیم داد امنیت خوزستان توسط قاچاقچیان اسلحه و مهمات و سوداگران مواد مخدر به خطر بیفتد.

وی در خصوص مقابله تیراندازی‌های غیرمجاز بیان داشت: برنامه‌های متنوعی در بحث فرهنگی و پیشگیری و مقابله‌ای در شورای تامین استان به تصویب رسیده و در همین هفته نیز نمایشگاه سلاح‌های جمع آوری شده توسط اعضای شورای تامین استان و جامعه اطلاعاتی استان را خواهیم داشت.

حیاتی افزود: در این نمایشگاه از نخبگان، سران عشایر و شیوخ که کار اقناع سازی لازم در این خصوص صورت بگیرد دعوت خواهیم کرد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان اذعان کرد: علاوه بر اقدامات فرهنگی اقدامات مقابله‌ای نیز توسط دستگاه های عملیاتی نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) به صورت روزانه و لحظه‌ای در حال انجام است که میزان کشفیات ما در سال جاری تا کنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ قبضه سلاح است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.