کد خبر : 19664
تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1400 - 15:48

داستان شهادت علی لندی کتاب می‌شود

خبرهای مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبریKHUZTABبخوانید

 مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تصمیم این نهاد برای انتشار کتاب داستان شهادت علی لندی به چند زبان خبر داد

 

IMG 20211015 154258 818 داستان شهادت علی لندی کتاب می‌شود

    به گزارش خوزتاب؛ مهدی‌ علی‌اکبرزاده پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید علی لندی اظهار داشت: علی لندی با رشادت و شجاعتی که انجام داد برای همه نوجوانان کشور به یک الگو و نمونه تبدیل شد.

وی افزود: شهادت علی لندی، یک پیام جدید از رشادت‌های کودکان و نوجوانان ایرانی برای همه دنیا مخابره کرد،در واقع رشادت این شهید عزیز نشان داد که همه کودکان و نوجوانان ما در ایران در وجودشان جرات و رشادتی نهفته است و فقط کافی است که فرصتی پیش بیاید تا آن را بروز دهند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از عزم جدی این نهاد برای انتشار کتاب داستان شهادت علی لندی سخن گفت و تصریح کرد: با تلاش‌ انجام شده تصمیم داریم این کتاب را به چند زبان منتشر کنیم تا دلاوری فرزندان این مرز و بوم به جهانیان نشان داده شود.

وی با تسلیت به خانواده این شهید ادامه داد : از دست دادن فرزند بسیار سخت و دشوار است اما خداوند با شهادت علی لندی با سربلندی و سرافزاری آفریده خود را از ما گرفته است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه سفر خود به ایذه با حضور در گلزار شهدای روستای بلوطک لندی به مقام شامخ شهید علی لندی و سایر شهدای این روستا احدای احترام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.