کد خبر : 17709
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 12:10

داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» معرفی شدند

داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» معرفی شدند دبیر نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» طی حکمی داوران این رویداد فرهنگی را، منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فرشید قنبری در جلسه معرفی هیأت داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد»، گفت: به دلیل

داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» معرفی شدند

دبیر نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» طی حکمی داوران این رویداد فرهنگی را، منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فرشید قنبری در جلسه معرفی هیأت داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد»، گفت: به دلیل انتخاب خوب موضوع و پردازش های مناسب در نگارش متون خاطره نویسی، از ۳ چهره سرشناس حوزه داستان نویسی منطقه؛ آقایان « عبدالرضا سواعدی»، « ایمان مصطفایی» و « امین جوکار» جهت داوری آثار دعوت به همکاری شد.

قنبری تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را بسیار قابل قبول دانست و افزود: به دلیل استقبال از این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی این جشنواره را نقطه عطفی در معرفی جاذبه های گردشگری منطقه آزاد اروند معرفی کرد و اظهار داشت: فراخوان جشنواره در تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ منتشر شد و طی این مدت از مناطق مختلف کشور آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد»، رسید.

قنبری تصریح کرد: دبیر اجرایی جشنواره تمام آثاری که به دبیرخانه ارسال می شود را در جدول بندی مشخص قرار می دهد تا مشخص شود چه تعداد اثر از چه مناطقی از کشور به دست ما رسیده.
فرشید قنبری در خصوص نحوه ارسال آثار، گفت: هر شرکت کننده می تواند ۳ اثر را در پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۳۶۱۰۰۵۲۵۴ ارسال کند و همانطور که در فراخوان عنوان شده به یکی از زیبایی های مذهبی، طبیعی، اجتماعی و مهمان نوازی مردم و… اشاره کند.
دبیر نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» هدف از برگزاری این رویداد را جذب توریست و رونق اقتصادی برای منطقه دانست و اذعان داشت: جای بسی خرسندی است که در اکثر آثاری که به دبیرخانه جشنواره رسیده، تمام موضوعات مد نظر، رعایت شده است.

فرشید قنبری با بیان اینکه یکی از امتیازات مهم در برگزاری این رخداد فرهنگی همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، معاونت فرهنگی شهرداری آبادان و بخش خصوصی است، اظهار داشت: امیدوارم این رویداد میمون تداوم داشته باشد و باعث شود اتفاقات بهتری با مشارکت تمامی ارگان ها در شهر های آبادان و خرمشهر رقم بخورد؛ همچنین حضور دو بخش خصوصی «ادویه‌جات اصلی حاج محمد جلالی و مجموعه‌های خدماتی تفریحی انرژی مثبت» که در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در کنار بخش دولتی، این جشنواره را حمایت کردند؛ توانستند مجموعه ای بی نقص از حامیان فرهنگی را تشکیل دهند.

گفتنی است به برگزیدگان این جشنواره به ترتیب جوایز زیر تعلق خواهد گرفت: نفر اول جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریال ، نفر دوم جایزه نقدی ۱۵ میلیون ریال ، نفر سوم جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریال و ۲خاطره‌ی تحسین‌شده (بدون اولویت) جایزه نقدی ۲میلیون و ۵۰۰هزار ریالی.

5542937 داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» معرفی شدند

IMG 20210414 WA0056 داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» معرفی شدند

 

IMG 20210414 WA0055 داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» معرفی شدند

IMG 20210414 WA0054 داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» معرفی شدند

IMG 20210414 WA0057 داوران نخستین جشنواره ملی خاطره نویسی« یاد باد» معرفی شدند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.