کد خبر : 2675
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 9:58

داور رویای صعود را سر برید!

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا پرسپولیس وداع تلخی با لیگ قهرمانان داشته باشد. شاگردان برانکو با توجه به باخت ۴-۰ در بازی رفت احتیاج

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا پرسپولیس وداع تلخی با لیگ قهرمانان داشته باشد.

2017 10 17 21 20 42 داور رویای صعود را سر برید!

شاگردان برانکو با توجه به باخت ۴-۰ در بازی رفت احتیاج به بردی پر گل و چیزی شبیه معجزه برای صعود به فینال داشتند. اتفاقی که با گل دقیقه ۱۷ گادوین منشا و ضربه ای که علی علیپور لحظاتی بعد به تیر دروازه زد، چندان دور از دسترس به نظر نمی رسید اما تصمیم عجیب و غلط داور در دقیقه ۳۰ تمام رویاهای سرخ پوشان را بر باد داد.

برخورد محمد انصاری با سلمان فرج که در بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاده بود، توسط داور پنالتی تشخیص داده شد تا عمر خریبین با ضربه ای چیپ بازی را در نیمه اول ۱-۱ کند.

در نیمه دوم پرسپولیس که همه چیز را تقریبا از دست رفته می دید و باید حداقل ۵ گل دیگر می زد، بازی را کاملا هجومی آغاز کرد اما بی دقتی در ضربات آخر اجازه نمی داد تا سرخ ها به گل های بیشتر برسند. گادوین منشا در دقیقه ۶۲ بالاخره توانست یکی از این فرصت ها را تبدیل به گل کند تا به مرد اول پرسپولیسی ها در این میدان بدل شود. در ادامه پرسپولیس باز هم صاحب فرصت های خوبی شد اما از آن ها استفاده نکرد.الهلال که به دنبال استفاده از ضد حملات بود، توانست در دقیقه ۷۶ و بازهم توسط عمر خریبین یک گل دیگر به پرسپولیس بزند تا بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

در نهایت الهلال توانست با برتری ۶-۲ در مجموع دو دیدار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. داور بازی یکی از عوامل اصلی تعیین نتیجه بود. پرسپولیسی ها پس از انتخاب این داور عمانی شدیدا معترض بودند ولی کنفدراسیون او را تغییر نداد و روی قضاوتش پافشاری کرد. در نهایت مشخص شد چرا قرمزها به انتخاب این داور اعتراض داشتند چراکه یک پنالتی اشتباه به نفع حریف گرفت و یک پنالتی قطعی قرمزها را هم نگرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.