کد خبر : 9313
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 9:37

درخشش بانوان و اقایان خوزستانی

علی نورانی اظهار کرد: بانوان و آقایان خوزستانی در مسابقات مچ اندازی کشور درخشش خوبی داشتند و توانایی خود را به رخ حریفان کشیدند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، وی افزود: این مسابقات در رده های جوانان، امید، بزرگسالان ، پیشکسوتان و معلولین و ایستاده در دو کلاس راست دست و چپ دست به مدت

علی نورانی اظهار کرد: بانوان و آقایان خوزستانی در مسابقات مچ اندازی کشور درخشش خوبی داشتند و توانایی خود را به رخ حریفان کشیدند.

PhotoGrid 1564810515156 300x300 درخشش بانوان و اقایان خوزستانی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، وی افزود: این مسابقات در رده های جوانان، امید، بزرگسالان ، پیشکسوتان و معلولین و ایستاده در دو کلاس راست دست و چپ دست به مدت چهار روز در شهرستان شاهرود تحت عنوان انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ رومانی برگزار شد که در پایان تیم استان خوزستان موفق شد در رده معلولین ایستاده کلاس راست دست و چپ دست به عنوان مقام قهرمانی دست یابد.

سرپرست کمیته مچ‌اندازی هیأت بدنسازی خوزستان گفت: در رده معلولین محسن گلاف و علیرضا صفری ۲ مدال طلا، رحیم ناصریان یک مدال نقره و یک مدال برنز، در رده پیشکسوتان احمد دوسری و سعید بغلانی هر کدام دو مدال طلا، در رده امید علی شکاری مقدم مدال برنز و در رده بزرگسالان ضیا شجاعی مدال طلا و امین ابراهیمی و احمد دوسری مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

وی درباره عملکرد بانوان خوزستانی در رقابت‌های کشوری نیز عنوان کرد: این مسابقات در دو کلاس راست دست و چپ دست به مدت سه روز در شهرستان رشت برگزار شد که در پایان تیم استان خوزستان موفق شد در دو کلاس راست دست و چپ دست به عنوان مقام قهرمانی دست یابد.

نورانی بیان کرد: در کلاس راست دست خانم‌ها زهرا صفایی، رویا مهبودی مدال طلا، میترا عبدالوند و افسانه قلج مدال نقره، آسانا محاب، فرانک‌ امانی ، نرگس عالمشاه و بلقیس عتیقی مدال برنز و لیلا طهماسبی به مقام چهارم دست یافتند.

وی ادامه داد: در کلاس چپ دست خانم‌ها افسانه قلج ، بلقیس عتیقی، رویا مهبودی مدال طلا، آسانا محاب، میترا عبدالوند مدال نقره، فرانک امانی مدال برنز و فاطمه موحد مقام چهارم را کسب کردند.

وی در انتها گفت: بلقیس عتیقی از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد ضمن اینکه در این مسابقات خانم مریم عبدالوند به عنوان سرپرست تیم را همراهی کرد. نخل اسپورت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.