کد خبر : 25520
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 12:48

درست کردن معابر و اجرای عملیات فاضلاب و آب های سطحی در منطقه ۸ کوی طاهر

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

شهردار منطقه ۸ اهواز از اجرای ۳ طرح محرومیت زدایی در کوی طاهر با پیش بینی بیش از ۱۷ میلیارد تومان خبر داد.

 درست کردن معابر و اجرای عملیات فاضلاب و آب های سطحی در منطقه ۸ کوی طاهر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ محمدرضا قنواتی در تشریح عملکرد شهرداری منطقه ۸ اهواز در کوی طاهر گفت: عملیات بهسازی معابر از پارسال آغاز شد و شرکت آب و فاضلاب نیز اقدام به اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه کرده است و مشکل آب‌های سطحی در تعدادی از خیابان‌ها حل شد.

وی با اشاره به نگاه ویژه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به مناطق محروم افزود: در قالب قرارداد محرومیت زدایی، ۳ طرح برای کوی طاهر پیش بینی شده و درحال اجرا هستند.

قنواتی اضافه کرد: حلقه دور کوی طاهر به طول یکهزار و ۲۰۰ متر و با اعتبار ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان یکی از این طرح‌ها است که از کنار ترمینال آغاز می‌شود و تا فرماندهی پلیس ادامه دارد و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار منطقه ۸ اهواز ترمیم و زیرسازی آسفالت معابر اصلی و فرعی و جدول گذاری کوی طاهر با اعتبار ۷ میلیارد تومان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار عنوان کرد و ادامه داد: در روز‌های آینده عملیات آن اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپتیک در کوی طاهر با پیش بینی ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار ساخته می‌شود، گفت: در مجموع ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از سوی شهرداری در این منطقه برای طرح‌های یاد شده هزینه خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.