کد خبر : 25812
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 10:22

در بحث خانواده معزز شهدا ،جانبازان و ایثارگران در خدمات اجتماعی اجحاف شده است

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی دستگاه‌ها به قانون تبدیل ایثارگران تمکین نمی‌کنند و قصد داریم با مسئولان این دستگاه‌ها برخورد کنیم.

20221019165254160 در بحث خانواده معزز شهدا ،جانبازان و ایثارگران در خدمات اجتماعی اجحاف شده است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛رضا رحیمی نسب عصر دیروز یکشنبه در پنجمین سفر استانی خود به خوزستان در نشست اداری شهرستان آبادان اظهار کرد: هدف از سفر به خوزستان پایش امور ایثارگران و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان، ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و خدمات دهی در امور ایثارگران است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: ایثارگران مشکلات مختلفی از جمله، درمان، مسکن، تبدیل وضعیت، اشتغال دارند و ما قصد داریم مشکلات را از نزدیک بررسی کنیم تا در تصمیمات و تصویب قوانین مؤثر واقع شود.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه در مرکز استان نشستی با حضور استاندار خوزستان و مدیران استانی برگزار خواهد شد که مصوباتی شامل تعهداتی که مشاوران وزرا دنبال می‌کنند، تعهداتی که مدیران در استان دارند، خواهد داشت.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: ایثارگران از بدنه جامعه هستند و در اشتغال و استخدام مشکلاتی دارند، ما در حوزه تبدیل وضعیت قول می‌دهیم که مشاوران وزرا به جِد پیگیر آن هستند و با توجه به آنکه برخی دستگاه‌ها تمکین نمی‌کنند، قطعاً اگر مسئولی قانون را اجرا نکند از طریق دیوان عدالت اداری با او برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.