کد خبر : 26142
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 18:39

دستور کار ویژه شورای شهر اهواز، پاکسازی نخاله های ساختمانی در سطح شهر

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهرداری باید تا پایان سال معضل نخاله‌های ساختمانی را ساماندهی و به پاکسازی این نخاله ها مبادرت کند.

636871235812974905 دستور کار ویژه شورای شهر اهواز، پاکسازی نخاله های ساختمانی در سطح شهر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛  سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در بازدید از مناطق مختلف و روند پاکسازی نخاله‌ها اظهار کرد: در ماه‌های پایانی سال پاکسازی نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر در دستور کار ویژه شورا قرار گرفته و می‌بایست شهرداری تا پایان سال این معضل را ساماندهی و به پاکسازی این نخاله‌ها مبادرت کند.

وی ضمن اشاره به جانمایی مکان‌های تخلیه نخاله در شرق و غرب اهواز افزود: همکاری‌های لازم با شهرداری و خدمات شهری و سازمان موتوری در خصوص این مهم انجام شده و در ادامه نیز این همکاری ادامه خواهد داشت.

 رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز چندی پیش هم در نشست با اهلی رسانه گفته بود :همچنین انتظار ما از شهرداری اهواز این است که در مدت پنج ماه آینده ۱.۵ میلیون مترمکعب آسفالت انجام دهد و تا قبل از عید نوروز وضعیت زباله‌ها و نخاله‌های سطح شهر را ساماندهی کند.

در هفته‌های اخیر برخی اعضای  شورای شهر اهواز، کم کم تعارفات را کنار گذاشته و به نقد عملکرد شهردار اهواز پرداختند باید دید روند تصاعدی این انتقادات به کجا ختم خواهد شد اصلاح امور یا استیضاح.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.