کد خبر : 20880
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 21:55

دستگیری ۷۵ نفر از عوامل تیراندازی‌ در خوزستان

خبرهای مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی khuztab بخوانید

IMG 20220105 214518 309 دستگیری ۷۵ نفر از عوامل تیراندازی‌ در خوزستان

به گزارش خوزتاب؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی شامگاه چهارشنبه با اشاره به مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، اجرای بیست و هشتمین مرحله طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه‌ریزی‌ مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان ابلاغ شد.

 

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضایی در چند عملیات پی در پی ۷۵ نفر از عاملان تیراندازی‌ و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کرد.

سردار صالحی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان، ۳۴ قبضه سلاح جنگی و ۶۴ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۷۷۸ عدد انواع فشنگ کشف شد.

 

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: پلیس خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.