کد خبر : 21403
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 11:03

دعوت سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن

پایگاه خبری خوزتاب

(روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ مظهر اقتدار ملت ایران است؛ مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه‌ی شرائط به خیابان‌ها میآیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار میدهند؛ این خیلی باعظمت است… مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ۱۳۸۶/۱۱/۱۹)

..

در ادامه پیام علی قیاص‌وند سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان خوزستان آمده؛

IMG 20220210 WA0012 دعوت سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن

۲۲ بهمن تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست، ۲۲ بهمن ماه مظهر اقتدار ملی و سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت های رنج کشیده جهان شده است و خواب از چشم ستم پیشگان ربوده است.

یوم الله ۲۲ بهمن ماه، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی مردم عزیز استان خوزستان است و خداوند متعال را شاکرم که به برکت همراهی، ایمان و اتحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی، کشور عزیزمان همچنان مسیر عزت و اقتدار خود را به سمت آرمانهای انقلابی و آینده ای آباد استمرار می‌بخشد.

 

دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲بهمن ماه روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سربلند و سرافراز جمهوری اسلامی ایران است. دهه مبارک فجر یادآور حضور پرشور آحاد مردمی است که همه وجود خود را فدای اسلام کرده و از خون جوانان خود مزرعه دین را آبیاری نموده است

از آحاد مردم بخصوص ورزشکاران همدل و همراه و همیشه در صحنه دعوت می کنم با عزمی راسخ، گام های استوار در صفوف یکدل و یکصدا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمانهای متعالی انقلاب تجدید میثاق نموده و بار دیگر وحدت ملی را فریاد زنیم.

هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده، همصدا و همگام با مردم شریف استان خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تجدید بیعت دوباره با آرمانهای بلند امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت، ندای عزت و سرافرازی نظام مقدس اسلامی را به گوش جهانیان می رساند.

..

علی قیاص‌وند

سرپرست هیئت بولینگ بیلیارد و بولس استان خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.