کد خبر : 7526
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 20:00

دلسوزان شهر بد نیست نگاهی به اطرافشان بیندازند

مرکز خریدهای بزرگ با مجوز ساختی که پارکینگ در آن جایی ندارد و تمام محدوده خود را (گاها با چاشنی رقابت خریداران و کاسبان در پارک خودروها در محل تردد شهروندان) تبدیل به پارکینگ می کنند. ?رستم صالحی از عزیزانی که دایه عزیزتر از مادر بر عملکرد دستگاه های غیرمرتبط می شوند خواهشمندیم نظارتی بر

مرکز خریدهای بزرگ با مجوز ساختی که پارکینگ در آن جایی ندارد و تمام محدوده خود را (گاها با چاشنی رقابت خریداران و کاسبان در پارک خودروها در محل تردد شهروندان) تبدیل به پارکینگ می کنند.
?رستم صالحی
از عزیزانی که دایه عزیزتر از مادر بر عملکرد دستگاه های غیرمرتبط می شوند خواهشمندیم نظارتی بر نهادهای مطبوع خود نموده و مردم شهر را از این وضعیت نجات دهند.
یاداشتی از رستم صالحی:
——————————————
باشد که برکاتِ ( ایزدی) بر سر شهر مستدام باد
دلسوزان شهر بد نیست نگاهی به اطرافشان بیندازند!!
بی مقدمه و تشریفات خاص ، چیزی که دیگر مردم (به اصطلاح کلانشهر) اهواز از خواندن این قسم مطالب به ستوه آمده اند،گذری بر احوال وضع این شهر می اندازیم، بلکه در نهایت  به آن چه که باید،برسیم.
مشکل آسفالت در خیابان های شهر: ۵۶ هزار نقطه
اثرگذاری: از راننده های صبور و تعمیرکاران جلوبندی خودروها باید پرسید!!!!
(منهای یکی از خیابان های آخرآسفالت که ارتباطی با حضور هیچ چهره ی مطرحی در آن نداشت و پس از برخورد آن مسئول مشخص گردید این اقدام پس از سال ها، فقط بخاطر مردم نجيب و فهيم اين منطقه بوده است و احتمالا فرقی بین مردم این منطقه با اهالی خیابان ۱۹ شهرک دانشگاه وجود دارد که سال هاست حفاری شده و منتظر مترمربعی آسفالت است…صدالبته که باور کردیم!)
جاذبه های شهر:
پل طبیعت که تنها به علت هم نام بودن با همتای تهرانی خود مطرح است …
(اخیرا چشم انداز اطراف آن مزین به حضور عزیزان قلیانی هم بود)
 آبنمای خاموش بین پل قوسی و پل هفتم با صرف میلیاردها تومان هزینه
مرکز خریدهای بزرگ با مجوز ساختی که پارکینگ در آن جایی ندارد و تمام محدوده خود را (گاها با چاشنی رقابت خریداران و کاسبان در پارک خودروها در محل تردد شهروندان) تبدیل به پارکینگ  می کنند.
مراکز تفریحی در بستر رودخانه یا بهتر بگوییم سیل زده های بی نوایی که میلیاردها تومان سرمایه ای که زیرآبی رفتند وتازگی با همان ابهت پوشالی قد علم کرده اند.
پارک های ساحلی یا مراکز استعمال دخانیات
و….
جالب تر اینکه در شهری با دمای ۷۰ درجه با ادعای کمبود منابع آبی و لزوم صرفه جویی در مصرف آب، فضای سبز آن در بیش از ۳۰۰ نقطه با آب شرب تصفیه شده آبیاری می گردد.
افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در شهر را یقینا کسی حس می کند که حداقل در سال یکبار سوار بر خودروهای بدون کولر با نرخ های بالا بشوند.
وضعیت سوناهای سیار یا همان اتوبوس های بدون کولر در کلانشهر اهواز در گرمای بالای ۵۰ درجه را باز هم مردم قهرمان و صبور اهواز درک میکنند ولاغیر.ای کاش چند نفر از مسئولین اقدام به استفاده از خودروهای حمل و نقل عمومی برای رسیدن به صندلی ها و فضای سرد و آرام کار خود نمایند شاید گشایشی شود و یک شبه کلیه ناوگان شهری مجهز به وسایل سرمایشی گردیدند.
 از احوال میدان میوه و تره بار شهر نگوییم بهتر است
اندر احوالات وضعیت کشتارگاه شهر هم نظری مشابه جمله قبل بیشتر به ذهن نمی رسد.
(اینها گوشه ای بود در وصف شهری که قطب بزرگ اقتصاد یک کشور است)
درآخر از عزیزانی که دایه عزیزتر از مادر بر عملکرد دستگاه های غیرمرتبط می شوند خواهشمندیم نظارتی بر نهادهای مطبوع خود نموده و مردم شهر را از این وضعیت نجات دهند.
باشد که برکاتِ ایزدی، بر سر شهر مستدام باد !!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.