دولت متعهد به جبران خسارت ها هست و جای نگرانی نیست و اولویت اول استان حل مشکلات پساسیل است

 روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۸  نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد. در این نشست اعضای کمیته های مختلف قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به طرح برخی از مشکلات و پیشنهادات پرداختند. در ادامه این نشست استاندار خوزستان

 روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۸  نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

ImageHandler 2 300x200 دولت متعهد به جبران خسارت ها هست و جای نگرانی نیست و اولویت اول استان حل مشکلات پساسیل است

در این نشست اعضای کمیته های مختلف قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به طرح برخی از مشکلات و پیشنهادات پرداختند.

در ادامه این نشست استاندار خوزستان گفت: باید تلاش کنیم شرایط زندگی در مناطق سیل زده به روال عادی برگردد و همچنین مزارع آسیب دیده برای کشت تابستانه آماده سازی شود و این امر با تلاش کمیته های این قرارگاه میتواند تسریع شود.

شریعتی افزود: در عین تلاش برای عادی سازی شرایط برای سیل زدگان تاکید میکنم که موضوع سیل برای ما مسؤلان تبدیل به امر عادی نشود و رفع رنجها، سختی ها و آلام سیل زدگان جزو اولویت های کاری ما باشد.

استاندار خوزستان توضیح داد: مرحله بحران سپری شده است اما مشکلات و پیامدهای آن همچنان ادامه دارد و ما باید همه توان و همت خود را جهت حل مشکلات سیل زدگان اختصاص دهیم تا روند عادی شدن شرایط تسریع یابد.

شریعتی تاکید کرد: جلسات قرارگاه بازسازی هفتگی برگزار شود و کمیته ها دو بار در هفته جلسه داشته باشند و از مناطق درگیر شرایط بعد از سیل بازدید میدانی نمایند و تصمیمات عملیاتی اتخاذ نمایند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: دولت متعهد به جبران خسارت ها هست و جای نگرانی نیست و اولویت اول استان حل مشکلات پساسیل است.

شریعتی خاطرنشان کرد: البته اقدامات زیرساختی و کارهای علمی نیز در دست انجام است تا در صورت بروز شرایط مشابه در آینده پایداری استان در برابر سیل افزایش یابد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: موضوع کسب اطلاعات دقیق نباید دلیلی بر تاخیر در تصمیم گیری ها شود و لازم است یک تعادلی میان سرعت و دقت در اقدامات ایجاد شود.

شریعتی تاکید کرد: در هفته آینده کمیته ها اعلام کنند کدام یک از تصمیمات شان اجرایی شده و تا چه حد پیشرفت داشته اند همچنین کمیته خیرین برای یکپارچه سازی و انسجام کمک ها به ریاست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع انسانی تشکیل شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.