کد خبر : 11942
تاریخ انتشار : جمعه 26 مهر 1398 - 0:42

دو دستگاه مهم شرکت لوله سازی اهواز پس از دو سال فعال شدند

دو دستگاه پتی بن ۲۰ و ۳۰ تنی که بیش از دو سال دچار مشکل و از کار افتاده بودند بوسیله کارشناسان لوله سازی اهواز با کمترین هزینه نسبت به برآوردهای قبلی تعمیر و وارد مدار شدند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، دستگاه های پتی بن موجود در اداره ترابری تأثیر بسزایی در خدمات دهی

دو دستگاه پتی بن ۲۰ و ۳۰ تنی که بیش از دو سال دچار مشکل و از کار افتاده بودند بوسیله کارشناسان لوله سازی اهواز با کمترین هزینه نسبت به برآوردهای قبلی تعمیر و وارد مدار شدند.

IMG 20191018 040423 797 300x168 دو دستگاه مهم شرکت لوله سازی اهواز پس از دو سال فعال شدند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، دستگاه های پتی بن موجود در اداره ترابری تأثیر بسزایی در خدمات دهی به تولید و انبار مواد خام داشته است.

سالم بودن این تجهیزات علاوه بر کاهش توقفات تولید باعث تسریع در انجام فعالیت های انتقال و تخلیه بکت‌های حاوی ضایعات تولید کارخانه ها به محوطه های تعیین شده، جابه جایی و انتقال لوله‌های دپو شده در قسمت‌های مختلف شرکت، تخلیه کویل‌های وارد شده به شرکت، تخلیه کانتینرهای حاوی قطعات کارخانه‌ها که توسط قطار وارد شرکت می شوند و انتقال و تخلیه بکت‌های ضایعات غیرفلزی کارخانه های پوشش به محوطه های تعیین شده منجر می‌شود.

کارشناسان لوله سازی اهواز می گویند نگهداری و تعمیرات و سرویس دوره ای این تجهیزات و وجود دستگاههای جایگزین تأثیر بسزایی در خدمات دهی مطلوب به تولید خواهد داشت.

بنا بر گزارش ارائه شده از رئیس کل خدمات عمومی، تعمیر دو دستگاه پتی بن ۲۰ و ۳۰ تنی که بدلیل اشکالات موتوری، هیدرولیکی و برقی به مدت ۲ سال غیر قابل استفاده بودند و هزینه تعمیر آنها ۱۶۰ میلیون تومان برآورد شده بود ( ۱۰۰ میلیون تهیه قطعات و ۶۰ میلیون دستمزد)
در دستور کار واحد تعمیرات سنگین ترابری قرار گرفت و پرسنل این مجموعه پس از یک ماه تلاش مستمر و با صرف هزینۀ ۲۰ میلیون تومان، این دو دستگاه را تعمیر و راه اندازی کرده و در اختیار واحد ترابری سنگین قرار داده تا خدمات دهی به کارخانه ها و سایر قسمت‌های شرکت با سرعت بیشتری انجام شود.

گفتنی است، افرادی که در این پروژه مشارکت داشتند شامل حسین بختیاری فرد؛ حمید رضا مهدوی متین، مهدی لطفی آقا، داریوش آدینه پور، سید عدنان دخیل پور، لهراس آبین، علی سیامر، رضا ضیایی و سید محمد موسوی پور بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.