کد خبر : 24712
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آذر 1401 - 18:41

احمد عبیات

دیدار مدیرکل بنیاد خوزستان با رییس کل دادگستری استان

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان روز سه شنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱، با علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان دیدار کرد.

n00445485 t 1280x960 دیدار مدیرکل بنیاد خوزستان با رییس کل دادگستری استان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به همراه رییس اداره حقوقی، روز سه شنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱، ضمن دیدار با علی دهقانی رییس کل دادگستری استان از زحمات ایشان در راستای تسهیل امور خانواده معظم شهداء و ایثارگران تجلیل کردند.
مدیرکل بنیاد خوزستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:خانواده معظم شهداء یادگاران شهدا و نور چشم همه ملت ایران هستند و هر چقدر به این عزیزان خدمت کنیم باز هم کم هست.
وی در ادامه بر ارائه خدمات معاضدتی و حقوقی شایسته به خانواده معظم شهداء و ایثارگران، لزوم تبعیت کلیه دستگاهها و شرکت های مشمول ماده ۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اهمیت حمایت دستگاه قضا بر اجرای قوانین موصوف تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری استان نیز در  این دیدار، اظهار داشت: تکریم خانواده‌ شهدا و ایثارگران برای ما یک تکلیف است و باید با خدمتگزاری و پاسداشت آن‌ها دین خود را ادا کنیم.
علی دهقانی افزود: قوه قضائیه و دستگاه قضایی استان نیز همگام با سایر نهادهای کشور، در احترام و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، پیش قدم هستند.
در ادامه این دیدار، مدیر کل بنیاد خوزستان به پاس برگزاری یادواره شهدای قوه قضاییه استان خوزستان، با اهدای لوح سپاسی از رئیس کل دادگستری استان و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.