کد خبر : 24934
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 16:25

رانندگان تاکسی در اهواز زیر چتر بیمه می‌روند؟

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز: مشکل بیمه رانندگان تاکسی، موضوعی کشوری است و باید نمایندگان در مجلس شورای اسلامی آن را پیگیری کنند.

8966570 565 رانندگان تاکسی در اهواز زیر چتر بیمه می‌روند؟

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛  وی افزود: آخرین سالی که سایت ویژه بیمه رانندگان تاکسی‌ها برای ثبت نام آن‌ها از سوی اتحادیه تاکسیرانی کشور باز شده، سال ۱۳۹۳ یا ۱۳۹۴ بوده است، بنابراین کسانیکه تا قبل از این سال‌ها تاکسی داشته اند، بیمه دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صفی خانی ادامه داد: مشکل ثبت نام رانندگانی که بیمه ندارند، باید در مجلس حل شود و نمایندگان همه شهر‌های کشور در مجلس شورای اسلامی باید این موضوع را پیگیری کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیمه یک بار مالی دارد که باید اتحادیه تاکسیرانی کشور آن را تقبل کند، افزود: مکاتبه‌ای نیز در روز‌های قبل از طریق وزیر کشور انجام شد و پیگیری‌ها برای رفع مشکل بیمه این قشر زحمتکش هستیم تا علاوه بر رانندگان بدون بیمه قبلی، رانندگانی که به ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسیرانی اهواز ملحق می‌شوند، از بیمه بهره‌مند شوند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز درخصوص عملکرد بازرسان حاضر در ایستگاه‌های تاکسی گفت: نیرو‌های گشت و بازرسی این سازمان، ضابط قضایی نیستند و باتوجه به شرح و وظایفی قانونی می‌توانند در محل ایستگاه‌های تاکسی با خودرو‌هایی که تعریف تاکسی از جمله؛ پلاک “ت” یا کد دارند و حتی مسافربر‌های ویژه سازمان، با هرگونه تخلف از جمله؛ افزایش خودسرانه نرخ کرایه، دربستی، سوار کردن مسافر در خارج از ایستگاه، براساس قانوانین مشخص، مدارک آن‌ها ضبط و به سازمان تاکسیرانی تحویل داده می‌شوند و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.