کد خبر : 21349
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 12:41

راه‌اندازی کارخانه تولید و بسته‌بندی آب آشامیدنی در رامهرمز

کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی سیکو با ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن روز یکشنبه و در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در رامهرمز افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️امیرحسین نظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان سرمایه گذاری انجام شده برای راه اندازی این کارخانه را ۸۰

کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی سیکو با ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن روز یکشنبه و در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در رامهرمز افتتاح شد.

20220207 123703 راه‌اندازی کارخانه تولید و بسته‌بندی آب آشامیدنی در رامهرمز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️امیرحسین نظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان سرمایه گذاری انجام شده برای راه اندازی این کارخانه را ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲هزار و ۹۰۰ متر مربع احداث شده است.

نظری با بیان اینکه این کارخانه در شهرک صنعتی شهرستان رامهرمز راه اندازی شده است افزود: میزان اشتغال زایی مستقیم این کارخانه ۱۵ نفر و غیر مستقیم ۳۵ نفر است.

رئیس سازمان صمت خوزستان در ادامه با اشاره به  اینکه ۹ طرح بزرگ صنعتی و تولیدی در دهه فجر امسال در استان خوزستان افتتاح خواهد شد اظهار کرد: این طرح ها شامل شرکت تولید دستمال کاغذی و نیز کارخانه تولید بطری در باغملک، شرکت تولید ادوات کشاورزی و نیز کارخانه تولید روغن موتور و ضد یخ در دزفول است.

وی شرکت تولید تخت فشرده در شوش، شرکت تولید کنستانتره آهن و منگنز در اندیمشک، شرکت قند و شکر اهواز، واحد تولیدی مواد شوینده در دزفول و شرکت تولید تیرچه فولادی و برش ورق های فولادی در باغملک را دیگر طرح های آماده بهره برداری به مناسبت دهه فجر در استان خوزستان عنوان کرد.

نظری با اشاره به اینکه این تعداد واحد تولیدی یک هزار و ۱۲۹ فرصت شغلی در استان ایجاد می کنند اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری برای این ۹ طرح بالغ بر یک هزار و ۵۶ میلیارد ریال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.