کد خبر : 24870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 13:55

راه اندازی بخش عمل جراحی چشم در بیمارستان سینا

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون از راه اندازی بخش عمل جراحی چشم در این بیمارستان خبر داد.

8954334 263 راه اندازی بخش عمل جراحی چشم در بیمارستان سینا

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ دکتر احمد مشکورنیا گفت: یکی از بخش‌های فعال در بیمارستان سینا، بخش اتاق عمل است که سال‌ها در حال فعالیت است و جراحان در حوزه‌های مختلف خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی به ارائه خدمات جدید به مردم شهرستان کارون اشاره کرد و افزود: اقدامی که در چند هفته اخیر انجام داده‌ایم و خدمت نوینی را به بیماران نیازمند ارائه کردیم، خدمات چشم پزشکی بود که در ابتدا این کار با معاینه چشم نوزادان نارس (ROP) انجام شد، ولی این برنامه هر روز در حال توسعه است و در آینده‌ای نه چندان دور، بیمارستان سینا تبدیل به یکی از مراکز اصلی برای انجام این معاینات خواهد شد.

مشکورنیا به راه‌اندازی بخش عمل جراحی چشم در این بیمارستان اشاره کرد و ادامه داد: خدمت دیگری که امروز برای اولین بار در بیمارستان سینا آغاز شده و ادامه دار خواهد بود، انجام عمل‌های چشم پزشکی شامل؛ آب مروارید و سایر بیماری‌های چشمی است و با دستگاه جدیدی که به بیمارستان آورده شد، از این پس خدمات بسیار خوبی را به مردم این شهرستان کارون و استان خوزستان ارائه خواهیم کرد.

بیمارستان سینا واقع در منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون دارای ۱۶ بخش تخصصی و فوق تخصصی برای بستری و انجام اقدامات درمانی و تشخیصی و دارای حوزه ۱۹ حوزه تخصصی و فوق تخصصی است که در این حوزه‌ها پزشکان متخصص و فوق تخصص مشغول به کار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.