کد خبر : 3181
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 23:10

راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع خدمتی شایسته به شهروندان است

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان: راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع خدمتی شایسته به شهروندان است رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان گفت: میز خدمت مصداق بارز تکریم ارباب رجوع است و این کار در راستای خدمت شایسته

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان:
راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع خدمتی شایسته به شهروندان است
logo vezarat راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع خدمتی شایسته به شهروندان است
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان گفت: میز خدمت مصداق بارز تکریم ارباب رجوع است و این کار در راستای خدمت شایسته به مردم اقدام بسیار ارزشمندی است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، یوسف داودی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه ۹۷  در جلسه عوامل اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع  با بیان این که سرعت، دقت و کیفیت انجام امور نقش زیادی در میزان رضایت مردم دارد، اظهار کرد: نحوه رفتار و برخورد با مراجعه کنندگان و شیوه ارائه خدمات تاثیر مستقیمی بر حس اعتماد مردم و پیشرفت عملکرد هر سازمانی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: اطلاع‌ رسانی مناسب به مراجعان در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق تنظیم بروشور، نصب پوستر، تابلوی اعلانات و از همه مهمتر برقراری سیستم الکترونیکی در جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع موثر است.

داودی با اشاره به کسب عنوان نخست طرح تکریم ارباب رجوع توسط آموزش و پرورش خوزستان در سال گذشته گفت: مدارا با ارباب رجوع سرلوحه کار تمامی همکارانی است که در اقصی نقاط استان خوزستان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان خاطر نشان کرد که ۲۵ مورد از فعالیت های آموزش و پرورش مانند رسیدگی به شکایات، نقل و انتقالات و ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی، شاهد و سمپاد با استفاده از  سیستم الکترونیکی انجام می شود.

گفتنی است، طرح تکریم ارباب رجوع از سال ۱۳۸۳ در دستگاه ها و نهادهای اجرایی سراسر کشور اجرایی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.