کد خبر : 3177
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 23:08

رایگان شدن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در راستای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان است

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خوزستان: رایگان شدن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در راستای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان است معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصمیم گرفتند برای ایجاد انگیزه و ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان، ثبت نام فرزندان آنها در مدارس خاص رایگان باشد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خوزستان:
رایگان شدن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در راستای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان است
fileLoader رایگان شدن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در راستای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان است
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصمیم گرفتند برای ایجاد انگیزه و ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان، ثبت نام فرزندان آنها در مدارس خاص رایگان باشد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، موسی شیخی صبح امروز ۱۹ خردادماه ۹۷ در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصمیم گرفتند برای ایجاد انگیزه، تشویق فرهنگیان و ارائه خدمات بهتر به آنها ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس خاص خوزستان نظیر شاهد، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و هیئت امنایی رایگان باشد.

وی با اشاره به اینکه این دستور العمل فقط به مدارس دولتی اختصاص دارد و مدارس غیر انتفاعی را شامل نمی شود، گفت: بر اساس دستور العمل ثبت نام، فرهنگیان خوزستانی از پرداخت هزینه های جاری تحصیل فرزندانشان در مدارس دولتی معاف هستند.

شیخی همچنین یادآور شد:  رایگان شدن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس خاص خوزستان  تصمیمی است که توسط  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گرفته شده است و  این تصمیم در قالب یک دستور العمل طی سالهای اخیر  در استان اجرا شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.