رحمانی فضلی: نوسازی مناطق سیل‌زده ‌تا عید سال آینده انجام می‌شود‌ / من هم خبرنگار بودم

وزیر کشور گفت: پیش‌بینی‌ می‌شود نوسازی مناطقی که بر اثر سیل اخیر در کشور تخریب شدند تا عید سال آینده انجام شود‌.     به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، عبدالرضا رحمانی‌فضلی بعدازظهر امروز در حاشیه سفر خود به استان در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت‌های سیل اخیر اظهار داشت: در بحث بازسازی و تعمیرات

وزیر کشور گفت: پیش‌بینی‌ می‌شود نوسازی مناطقی که بر اثر سیل اخیر در کشور تخریب شدند تا عید سال آینده انجام شود‌.

 

IMG 20190807 155801 306 300x209 رحمانی فضلی: نوسازی مناطق سیل‌زده ‌تا عید سال آینده انجام می‌شود‌ / من هم خبرنگار بودم

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، عبدالرضا رحمانی‌فضلی بعدازظهر امروز در حاشیه سفر خود به استان در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت‌های سیل اخیر اظهار داشت: در بحث بازسازی و تعمیرات چون قول دادیم تا پایان مرداد ماه تمام شود امیدواریم بتوانیم به قولمان‌ عمل کنیم.

وی افزود: از نظر منابع مالی هیچ مشکلی نداریم و تامین شده اما سطح خرابی‌ها زیاد بود که بحمدالله تقسیم کار خوبی صورت پذیرفت و استان‌هایی به عنوان استان معین جهت انجام کار مشخص شد‌.

 

وزیر کشور بیان کرد: برای نوسازی مناطق هم برخی‌ از مناطق نیاز به جابه‌جایی‌ دارند که باید زیرساخت‌هایی مانند آب و برق و… فراهم شود اما مناطقی که نیاز به جا به جایی ندارند نوسازی انجام می‌شود‌.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: قول ما برای نوسازی مناطقی که براثر سیل تخریب شدند مبتنی بر قول‌ دستگاه‌ها‌ست که پیش‌بینی‌ می‌شود تا عید سال آینده انجام شود‌.

وی با اشاره به روز خبرنگار گفت: به دلیل اینکه خودم هم خبرنگار بودم‌ کاملا با مسائل و مشکلات این قشر آشنا هستم اما خبرنگار باید به دنبال واقعیت و حقیقت باشد و رابطه بین دولت و مردم را تنظیم و تسریع کند‌. تسنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.