کد خبر : 6512
تاریخ انتشار : جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 5:52

۱۵۴بازرس درخوزستان بربازار ماه مبارک رمضان نظارت دارند/ قیمت مصوب زولبیا و بامیه و مرغ

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۵۴ نفر بازرس برای بررسی قیمت کالاها بر بازار ماه مبارک رمضان و برخورد با متخلفان و گرانفروشان در این استان در حال فعالیت هستند. علی محمد رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خوزتاب بیان کرد: بازرسانی که برای نظارت بر

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۵۴ نفر بازرس برای بررسی قیمت کالاها بر بازار ماه مبارک رمضان و برخورد با متخلفان و گرانفروشان در این استان در حال فعالیت هستند.

IMG 20190517 105122 585 300x200 154بازرس درخوزستان بربازار ماه مبارک رمضان نظارت دارند/ قیمت مصوب زولبیا و بامیه و مرغ

علی محمد رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خوزتاب بیان کرد: بازرسانی که برای نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان تعیین شدند در قالب طرح ضیافت در خوزستان در حال فعالیت هستند که با شدت نظارت بر بازار را انجام می دهند.
وی گفت: کالاهایی که بیشترین نظارت بر قیمت آن ها در بازار وجود دارد قیمت مرغ، گوشت، میوه، نان، برنج، شکر، خرما و زولبیا و بامیه است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: ۱۴۰ هزار واحد صنفی در خوزستان وجود دارد که ۴۰ هزار واحد از این تعداد در اهواز هستند.
وی گفت: نظارت به این تعداد واحد صنفی کار بسیار سختی است و به همین دلیل از مردم خواستاریم که هر فرد مثل یک بازرس در صورت مشاهده گرانفروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرد و تخلف را گزارش دهد؛از مردم تقاضا داریم که از مغازه هایی که کالاهای آن برچسب قیمت دارند خرید کنند.
رحمانی با اشاره به قیمت برخی کالاهای اساسی در بازار خوزستان ادامه داد: قیمت هر کیلو گرم مرغ کشتار روز که در بازار عرضه می شود ۱۱۵ هزار ریال است و مردم در صورت مشاهده قیمتی بیشتر از این ، تخلف را گزارش دهند.
وی گفت: با اطلاع رسانی قبلی گوشت منجمد گوسفندی تا چند روز آینده در بازار توزیع می شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان درباره وضعیت شکر در بازار خوزستان نیز ادامه داد: با توجه به خسارتی که سیلاب اخیر بر مزارع نیشکر خوزستان وارد کرد مدتی دچار کمبود و گرانی این کالا در بازار استان شدیم که با فروکش کردن سیلاب برداشت نیشکر آغاز شده و کارخانجات نیشکر در حال برگشت به چرخه تولید هستند که انتظار داریم با اذامه این روند، و توزیع آن در بازار قیمت شکر در روزهای آینده به تدریج کاهش یابد.

رحمانی ادامه داد: پرونده تخلف چند کارخانه نیشکر نیز در خوزستان برای رسیدگی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در ادامه با اشاره به قیمت زولبیا و بامیه در بازار خوزستان گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در اهواز ۱۶۰ هزار ریال است و در شهرستان ها باید  ۱۵ درصد زیر این قیمت به فروش برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.