کد خبر : 17630
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 20:11

یادداشتی به قلم رحیم هزاریان _ کارشناس رسانه

رزمندگان مدافع سلامت خوزستان در حال زمینگیر کردن کرونا

در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

🔹کرونای جهش یافته انگلیسی سوش غالب این روزهای خوزستان شده و روزهاست که مدافعان سلامت شبانه روز در حال تلاش برای شکست این گونه ی وحشی دشمن نامرئی بشر هستند.

🔹کرونایی که با یک جهش بلند توانست سیستم بهداشت و درمان پرقدرت انگلیس(NHS) را به زانو درآورد و مرگ های بالای ۱۲۰۰ نفر روزانه به ارمغان بیاورد، اما در زمین بازی رزمندگان مدافع سلامت خوزستان در حال زمینگیر شدن است.

🔹در این میان اما هستند انسان نماهایی که همراه با کرونا انگلیسی، چند روزی است جهش پیدا کرده اند و پس از به بار آوردن افتضاحات عملکردی، با چند نفر سیاهی لشکر، به نیروهای خودی که در حال مبارزه با این ویروس منحوس هستند، از پشت خنجر زدند. اتفاقی که فقط در مرام و معرفت داعشیان زمان میتوان یافت!

🔹توصیه ما به کاسبان کرونا و کوردلان همراه آنها این است که بیش از این به مردم آدرس غلط ندهند و بیش از این با امنیت روانی جامعه بازی نکنند و از سرانجام خفت بار کسانی که حاضرند برای یك دستمال؛ قیصریه ای را آتش بزنند؛ درس عبرت بگیرند!

🔹همچنان که همگان میدانند، طبق کنوانسیون های بین المللی، حمله به امدادگران جنایت جنگی محسوب میشود و قطعا پرونده آنان در دادگاه عدل الهی و افکار عمومی مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

.

✒️رحیم هزاریان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.