رسم تیراندازی در عروسی جان یک جوان را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی جان یک جوان را گرفت. به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد صالح مطهری راد با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی غیرمجاز و مجروحیت یک نفر از شهروندان، بلافاصله ماموران پلیس و یگان های

فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی جان یک جوان را گرفت.
w0cw3axau76kcpxg3nrx 300x180 رسم تیراندازی در عروسی جان یک جوان را گرفت
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد صالح مطهری راد با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی غیرمجاز و مجروحیت یک نفر از شهروندان، بلافاصله ماموران پلیس و یگان های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده  توسط ماموران پلیس مشخص شد که در مراسم عروسی فردی حین تیراندازی یک نفر را مصدوم کرده که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان سینا منتقل شد.

مطهری با بیان اینکه مصدوم جوانی ۲۸ ساله بود و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، اظهار کرد:  ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شده، خاطرنشان کرد: پلیس وظیفه ذاتی خود می داند ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد نماید.

در همین زمینه سرهنگ علی قاسم پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، به دارندگان سلاح مجاز و غیرمجاز هشدار داد.

وی اظهار کرد: استفاده از سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از حیث قانونی جرم محسوب شده و مجازات دارد.

قاسم پور افزود: استفاده از سلاح شکاری در مراسمات جشن و عزا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. همچنین استفاده غیر مجاز از سلاح شکاری دارای مجوز باعث لغو جواز آن خواهد شد.

وی گفت: تیراندازی در مراسمات خاص تبعات امنیتی به دنبال دارد و با افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.