رسیدگی ویژه به پرونده قتل «آتنا اصلانی»

خبرگزاری میزان: ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از انتقال جسد آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی که جنازه وی پس از بیست روز مفقودیت روز گذشته در پارکینگ منزل مسکونی قاتل کشف شد، به پزشکی قانونی خبر داد.   وی گفت: با حضور سه پزشک متخصص در پزشکی قانونی، کالبدگشایی

خبرگزاری میزان: ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از انتقال جسد آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی که جنازه وی پس از بیست روز مفقودیت روز گذشته در پارکینگ منزل مسکونی قاتل کشف شد، به پزشکی قانونی خبر داد.
 2493230 300x200 رسیدگی ویژه به پرونده قتل «آتنا اصلانی»
وی گفت: با حضور سه پزشک متخصص در پزشکی قانونی، کالبدگشایی و نمونه برداری انجام شده و اظهارنظر تخصصی در این زمینه مستلزم بررسی آزمایشگاهی، سم شناسی و پاتولوژی است.

وی با بیان اینکه منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم، تصریح کرد: متهم به ارتکاب قتل اعتراف کرده است و در زندان به سر می‌برد.

دادستان اردبیل از دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل مبنی بر رسیدگی فوق العاده و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد و خاطرنشان کرد: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به صورت فوق العاده رسیدگی و حکم آن از سوی دادگاه کیفری یک استان صادر می‌شود و دادستانی مرکز استان نیز بر روند تحقیقات و آزمایشات تخصصی پزشکی قانونی نظارت ویژه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.