کد خبر : 21957
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 13:37

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان:

رشد ۱۵ درصدی مصرف بنزین در خوزستان / وجود هوا در بنزین صحت ندارد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از رشد ۱۵ درصدی مصرف بنزین در خوزستان در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

62188197 رشد ۱۵ درصدی مصرف بنزین در خوزستان / وجود هوا در بنزین صحت ندارد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، نعمت‌الله نجفی در خصوص مصرف سوخت در خوزستان اظهار کرد: امسال میزان مصرف بنزین در جایگاه‌های خوزستان در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.
وی افزود: این میزان افزایش مصرف در استان، به دلیل برداشته شدن محدودیت‌های تردد در دوران کرونایی است که باعث افزایش جابه‌جایی‌ها و رشد مصرف بنزین شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: امسال همچنین میزان مصرف CNG در خوزستان به طور میانگین در مقایسه با سال قبل، حدود ۶ درصد رشد داشته است.
نجفی در خصوص مصرف گازوئیل عنوان کرد: در سال جاری با توجه به افزایش حمل و نقل و تردد کامیون‌ها از بنادر خوزستان میزان مصرف نفت گاز (گازوئیل) در مقایسه با سال گذشته حدود ۸ رشد داشته است.
وی با اشاره به شایعات مطرح‌شده در خصوص وجود هوا در بنزین و کم فروشی جایگاه‌های سوخت بیان کرد: امکان ندارد که هوا با بنزین از نازل سوخت خارج شود و مطرح شدن چنین مسایلی صحیح نیست.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان ادامه داد: ماهانه جایگاه‌های سوخت استان رصد و بررسی می‌شوند و جایگاه‌هایی که در عرضه سوخت، کم فروشی کنند پلمب می‌شوند. اداره استاندارد نیز هر ۳ ماه یکبار نسبت به بررسی جایگاه‌های سوخت اقدام می‌کند.
نجفی تصریح کرد: استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از استانداردهای مورد نظر اداره کل استاندارد بسیار سختگیرانه‌تر است و اجازه نخواهیم داد جایگاه‌های سوخت در این زمینه به مردم کم فروشی کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.