کد خبر : 10481
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 18:57

رضایتمندی ۷۶درصدی مشتریان از ارائه خدمات در صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: مطابق ارزیابی های انجام شده میزان رضایتمندی افرادی که از این صندوق تسهیلات دریافت کرده اند در کشور ۷۸ و در استان خوزستان ۷۶ درصد است که تلاش می کنیم این آمار را به ۱۰۰ درصد برسانیم. مهدی امرایی روز شنبه در گفت و گو با افق روز تصریح کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: مطابق ارزیابی های انجام شده میزان رضایتمندی افرادی که از این صندوق تسهیلات دریافت کرده اند در کشور ۷۸ و در استان خوزستان ۷۶ درصد است که تلاش می کنیم این آمار را به ۱۰۰ درصد برسانیم. مهدی امرایی روز شنبه در گفت و گو با افق روز تصریح کرد.

IMG 20190901 232258 171 300x195 رضایتمندی ۷۶درصدی مشتریان از ارائه خدمات در صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کار آفریتی امید


به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: مطابق ارزیابی های انجام شده میزان رضایتمندی افرادی که از این صندوق تسهیلات دریافت کرده اند در کشور ۷۸ و در استان خوزستان ۷۶ درصد است که تلاش می کنیم این آمار را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

مهدی امرایی روز شنبه در گفت و گو با افق روز تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت و تامین مالی از کسب و کارهای خرد و کوچک تسهیلاتی را هدف گذاری کرده است، درواقع استراتژی و سیاست های متفاوتی با انعقاد تفاهم نامه های متعدد برای هم افزایی در جهت توانمندسازی، شناسایی، پایه سازی و تامین مالی پروژه را به شیوه سهل و آسان انجام می دهد.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید در حوزه پشتیبانی مشاغل خانگی و طرح روستاهای بدون بیکار باتوجه به ظرفیت های بومی و محلی ورود کرده است، ۱۴ تا ۱۶ روستا در طرح روستاهای بدون بیکار معرفی شدند البته پیش از این در برخی روستاها مانند علوه و بردیه نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید خاطر نشان کرد: در روستای بردیه ۱۹۷ فقره تسهیلات در حوزه های کشاورزی، دام، فرآورده ها و خدمات در قالب ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

امرایی گفت: صندوق کارآفرینی امید در حوزه اشتغال پایدار عشایر نیز با مدیریت راهبردی خوب استاندار خوزستان فعالیت دارد، این صندوق تاکنون ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به صورت عملیاتی پرداخت کرده و ۳۰ میلیارد تومان دیگر نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد کرد.
وی افزود:این تسهیلات به ۹۰۰ فقره طرح ارائه شده که اشتغال زایی یکهزار و ۵۰۰ نفری به همراه داشته است که خوشبختانه آمار بسیار خوبی می باشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های مختلف از جمله اداره کل ورزش و جوانان، سازمان فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله) برای پرداخت تسهیلات است.
وی افزود: در سال جاری ۳۴ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات داشتیم که امیدواریم در حوزه نظارت، پایش، راهنمایی و آموزش با این سازمان ها هماهنگی مطلوبی داشته باشیم.
امرایی توضیح داد: صندوق کارآفرینی امید توانسته همدلی خوبی با سازمان ها ایجاد کند امیدواریم از این طریق هم شاهد افزایش کارآفرینان و هم ایجاد امید در دل مردم باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در ابتدای سال جاری شاهد وقوع سیل در نقاط مختلف استان خوزستان بودیم که این سیل خسارتهای زیادی وارد کرد اما از سویی دیگر وفاق و همدلی مردم قابل تقدیر بود، این صندوق با اهتمام ویژه مدیرعامل محترم صندوق کارآفرینی امید در حد بضاعت کمک هایی در حوزه توزیع غذای گرم، تامین کالای خانگی و تجهیزات سرمایشی انجام دهد.
امرایی یادآور شد: ۹۸ نفر از افرادی که از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات دریافت کرده بودند در سیل دچار خسارت شدند که برای کمک به شرایط آنها استمهال یک ساله داده شد.

وی افزود: امیدوارم شرایط طوری فراهم شود که بتوانیم تسهیلات بیشتری را پرداخت کنیم زیرا ظرفیت های بسیار خوبی در استان خوزستان وجود دارد که جنبه ملی و بین المللی دارند .

مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: شهرستان مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در زلزله اخیر دچار خسارت هایی شدن که اطلاعات آنها در حوزه اشتغال روستایی و کسب و کارهای خرد جمع آوری شده است تا با پرداخت تسهیلات بخشی از آلام آنها تسکین یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.