کد خبر : 17717
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 12:22

رمضان ۱۴۰۰ با «هلال اروند»

رمضان ۱۴۰۰ با «هلال اروند»   معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، بخش های مختلف ویژه برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد. به گزارش خوزتاب قدرت اله طمیمیان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از ۲۵ فروردین الی ۲۴ اردیبهشت ماه هرشب با

رمضان ۱۴۰۰ با «هلال اروند»

 

IMG 20210414 WA0061 رمضان 1400 با «هلال اروند»

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، بخش های مختلف ویژه برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خوزتاب قدرت اله طمیمیان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از ۲۵ فروردین الی ۲۴ اردیبهشت ماه هرشب با ویژه برنامه« هلال اروند» مهمان نگاه شما خواهیم بود.

طمیمیان در خصوص بخش های مختلف این ویژه برنامه، گفت: هر شب مهمان های ویژه ای در برنامه گ هلال اروند ” خواهیم داشت همچنین یک شخصیت جذاب عروسکی که برای اولین بار از آن رونمایی خواهد شد، در زمان اجرای برنامه های شبانه حضور خواهد داشت که بر جذابیت آن می افزاید.

وی بیان داشت: در شب های رمضان شاهد هنرنمایی اهالی موسیقی و شعرای عرب و فارس خواهیم بود در کنار آن نیز کارشناسان مذهبی با یک موضوع خاص در خدمت مردم می باشند.

قدرت اله طمیمیان ویژه برنامه «هلال اروند» را فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد توسط مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: بنا شده مسئولین شهری نیز با حضور در این ویژه برنامه عملکرد دستگاه متبوع خویش را برای همشهریان بازگو و آنها را در جریان امور قرار دهند.

IMG 20210414 WA0060 رمضان 1400 با «هلال اروند»

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند اجرای برنامه های شاد و مفرح را از لزومات این ماه پر برکت دانست و تصریح کرد: در همین راستا شاهنامه خوانی، برنامه های ورزشی، مسابقات، سرود، نمایش های طنز و … در دستور کار عوامل این ویژه نامه قرار گرفته است.

IMG 20210414 WA0059 رمضان 1400 با «هلال اروند»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.