کد خبر : 19427
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 21:46

رییس کل دادگستری خوزستان:

روحیه ایثارگری باید در تمام جنبه های زندگی حفظ شود

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: آنچه هشت سال جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد، روحیه ایثارگری مردم ایران بود و این روحیه امروز باید در تمام جنبه های زندگی حفظ شود.

 

PicsArt 10 02 09.52.26 روحیه ایثارگری باید در تمام جنبه های زندگی حفظ شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی امروز در یادواره شهدای حقوقی و تجلیل از ایثارگران دادگستری کل استان خوزستان و سازمانهای تابعه، اظهار کرد: دردوران دفاع مقدس و حضور در جبهه ها، درجه ملاک نبود و فقیر و غنی و پیر و جوان همه باهم یکسان بودند.

 

 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از کسانی است که جان و مال خود را در طبق اخلاص نهادند و با لبیک به مراد خود حضرت امام خمینی (ره)، وارد جبهه های جنگ شدند و این روحیه باید در کار نیز ادامه پیدا کند و منتج به سازندگی شود.

 

 

وی تصریح کرد: به جرات می‌توان ادعا کرد که سالم‌ترین، بی‌ریاترین و پرتلاش‌ترین کارکنان نظام جمهوری اسلامی ایران در قوه قضائیه و سازمان های تابعه حضور دارند و در جدیدترین آمار قوه قضائیه، دادگستری خوزستان یکی از سالم ترین دادگستری ها از نظر مبرا بودن از فساد درون دستگاهی در کشور معرفی شده است که قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در دادگستری استان خوزستان، یکی از مشکلات موجود را کمبود نیروی انسانی، برشمرد و افزود: یکی از اقدامات موثر در این زمینه، جذب قضات بومی است که طی شش دوره کارآموزی قضایی در طرح بومی گزینی قضات، بیش از ۸۰ قاضی جذب دستگاه قضایی استان شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی گفت: برخورد با مفسدین و متعرضین به حقوق بیت المال، انتصاب مدیران قضایی از میان قضات انقلابی و جوان، برخورد با فساد درون دستگاهی، کمک به رفع مشکلات صنایع کوچک و بزرگ استان، برخورد با اخلال گران نظم و امنیت به صورت روزانه و جمع آوری سلاح، از دیگر اقدامات این دادگستری است.

 

به گزارش خوزتاب؛ در ادامه این یادواره، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، به برخی مولفه های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استقامت و پایداری در مقابل دشمن، توجه به تدابیر امام خمینی(ره)، پیروی از راه سید الشهدا (ع) و استفاده از ظرفیت های مردمی ماننند عشایر بود.

سردار شاهوارپور ادامه داد: امروز آنچه داریم از برکت خون شهداست و باید خودمان را در معرض چشم خداوند و شهدای اسلام بدانیم.

وی گفت: دشمن همانند گذشته به دنبال ضربه زدن همه جانبه به نظام جمهوری اسلامی است و از همه ظرفیت های موجود برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.

 

به گزارش خوزتاب؛ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای اسلام، اطاعت از خداوند متعال رسول اکرم(ص) را سرلوحه کار خود قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد اظهار کرد: اگر می خواهیم همین توفیقی که خداوند به شهدا داده را نصیب ما کند، باید به مسئله حفظ حق الناس توجه و خدمت به مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم کنیم.

وی۶ با بیان این که امروز فضای خوبی برای خدمت‌رسانی فراهم شده است، گفت: شهدای کربلا، شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم نیز تلاش کردند که زندگی پاک و مطهری داشته باشند و با پیروی از راه پیامبر و ائمه معصوم (ع)، به دنبال خشنودی خداوند باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.