کد خبر : 6116
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 8:29

روستاهای واقع در حریم رودخانه‌های خوزستان تعیین تکلیف می‌شوند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به موقعیت روستاهای واقع در حریم رودخانه ها، گفت: این روستاها تعیین تکلیف می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب مسعود انصاریان در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در مناطق سیل‌زده ارزیابی شده است که

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به موقعیت روستاهای واقع در حریم رودخانه ها، گفت: این روستاها تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب مسعود انصاریان در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در مناطق سیل‌زده ارزیابی شده است که یک هزار و ۵۵۲ واحد از این تعداد احداثی هستند و ۱۰ هزار و ۹۹ واحد نیز نیاز به تعمیر دارند.
وی با اشاره به ارزیابی معیشتی و آسیب رسیدن به ابزار و وسایل زندگی مردم، افزود: در این زمینه ۳ هزار و ۴۵۶ واحد ارزیابی شده که تا روز گذشته سه میلیارد تومان پرداخت خسارت انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: با هماهنگی که با معاونت حفاظت و بهره‌برداری سازمان آب و برق خوزستان انجام شد، مقرر شد سریعا اسامی روستاهای واقع در حریم رودخانه ها اعلام شوند تا تعیین تکلیف شوند.

انصاریان با اعلام آمادگی جهت آغاز بازسازی، بیان کرد: برآورد خسارتی که به روستاها وارد شده، انجام شده و به سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان تحویل داده شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.