کد خبر : 7280
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 4:41

روند همیاری این شرکت تا رفع کامل مشکل آسیب دیدگان از سیلاب تداوم دارد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: روند همیاری و کمک های این شرکت تا رفع کامل مشکل هموطنان آسیب دیده از سیلاب اوایل سال جاری در استان خوزستان تداوم خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مهندس سید عبداله موسوی روز یکشنبه ۱۹خرداد  در بازدید از محل بسته بندی و دپو

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: روند همیاری و کمک های این شرکت تا رفع کامل مشکل هموطنان آسیب دیده از سیلاب اوایل سال جاری در استان خوزستان تداوم خواهد داشت.

IMG 20190611 053554 282 300x300 روند همیاری این شرکت تا رفع کامل مشکل آسیب دیدگان از سیلاب تداوم دارد
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مهندس سید عبداله موسوی روز یکشنبه ۱۹خرداد  در بازدید از محل بسته بندی و دپو اقلام خوراکی در نظر گرفته شده به این منظور در کارگاه شماره یک شرکت، افزود: این شرکت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و دستور اکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرکت های زیر مجموعه در جنوب، نهایت توان خود را به کار گرفت تا در زمینه کاهش تبعات ناشی از این حادثه نقش موثر ایفا نماید.

وی اظهار کرد: همراهی و همگامی شرکت ملی حفاری ایران همسو با دستگاه های اجرایی، نهادها، ارگان ها، سازمان های امدادی، شرکت های تابع چهار شرکت اصلی وزارت نفت از جمله شرکت ملی مناطق نفت خیز و شرکت نفت و گاز اروندان در چارچوب وظایف تعریف شده از سوی ستاد بحران استان خوزستان آغاز و همچنان در برخی مناطق استان که هنوز درگیر این مشکل است، استمرار دارد.

موسوی به مشارکت نزدیک به ۷۰۰ نفر از کارکنان عملیاتی، پشتیبانی، خدمات و دیگر بخش های شرکت در این زمینه و به کارگیری افزون بر ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و امدادی و تجهیزات ضروری از جمله پمپ های پرفشار اشاره داشت و گفت: تلاش مجموعه های اجرایی و امدادی در این راستا منجر به تحقق کاری جهادی شد و نقش مهمی در تقویت، ایجاد سیل بندها و کاهش تبعات روان آب ها و همچنین یاری دادن به ساکنان روستاها و مناطق شهری در معرض سیلاب بر جای گذاشت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تامین یک هزار بسته اقلام خوراکی مورد نیاز هم استانی های عزیز که در کمپ ها و مناطق تعیین شده از سوی دستگاه های امدادی به سر می برند، افزود: با توجه به توصیه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همیاری این شرکت در این رابطه استمرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان این شرکت به موازات انجام وظایف سازمانی در برهه مورد نیاز در حادثه افزایش دبی آب رودخانه ها و جاری شدن سیلاب به نحو مناسب همکاری و همیاری داشتند و هم اکنون نیز با اختصاص کمک ها به این همیاری تا رفع نیازهای ضروری استمرار می بخشند.

موسوی از پشتکار و همت پایگاه مقاومت بسیج، روابط عمومی، بخش های عملیاتی و ستادی شرکت در این خصوص تقدیر به عمل آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.