کد خبر : 10244
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 14:54

رونمایی از كتاب سیل، نفت و مسئولیت اجتماعی با حضور وزیر نفت

با حضور مهندس زنگنه وزیر نفت ، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مهندس خانچی مشاور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب کتاب “سیل، نفت و مسئولیت اجتماعی” با موضوع عملکرد شرکت مناطق نفت خیز جنوب در جریان سیل ۱۳۹۸، رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، آیین رونمایی از این کتاب

با حضور مهندس زنگنه وزیر نفت ، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مهندس خانچی مشاور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب کتاب “سیل، نفت و مسئولیت اجتماعی” با موضوع عملکرد شرکت مناطق نفت خیز جنوب در جریان سیل ۱۳۹۸، رونمایی شد.

IMG 20190827 192041 300x199 رونمایی از كتاب سیل، نفت و مسئولیت اجتماعی با حضور وزیر نفت

رونمایی از كتاب سیل، نفت و مسئولیت اجتماعی با حضور وزیر نفت


به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، آیین رونمایی از این کتاب روز سه شنبه ۵ شهریورماه ۱۳۹۸ در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در سالن همایش های شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در تهران
برگزار شد.

“سیل و صعوبت بحران”، “مروری بر عملکرد ستاد مدیریت بحران” و “فرآیند اقدام” عناوین ۳ بخش اصلی این کتاب هستند که در آنها وضعیت سیلاب، اقدامات مرتبط با تولید و حفاظت از تاسیسات و اقدامات مرتبط با حوزه مسئولیت اجتماعی و امدادرسانی به سیل زدگان تشریح شده است.

این کتاب که در ۱۴۰ صفحه از سوی روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تالیف شد شامل آلبوم تصاویر رنگی و نقشه پهنه بندی سیلاب نیز می باشد.

در آیین رونمایی از این کتاب همچنین تعدادی از مدیران ارشد وزارت نفت، مهندس محمد خانچی مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مهندس حمید کاویان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.