کد خبر : 24355
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 22:46

رکورد تولید دیوار بتنی شکسته شد

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab دنبال کنید

رکورد تولید دیوار بتنی در آبان بسپار توسعه از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر شکسته شد.

abt 7 768x540 1 رکورد تولید دیوار بتنی شکسته شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ مدیرعامل این شرکت سه شنبه (هشتم آذرماه) با اعلام این خبر گفت که با برنامه ریزی انجام شده و تلاش همه جانبه مدیران و کارکنان به منظور بالا بردن راندمان تولید در کنار ارتقای هرچه بیشتر کیفیت محصولات، موفق شدیم میزان تولید سازه‌های بتنی پیش‌ساخته (دیوار، نیوجرسی و …) را افزایش داده و به رکورد تولید جدید در یک ماه دست پیدا کنیم.

پیش از این نیز شرکت در تولید کیسه‌های پلاستیکی به رکورد جدیدی دست یافته بود و در طول یک ماه بیش از ۱ میلیون و ۸۰۵ هزار تخته کیسه تولید نمود که در ادوار گذشته بی‌سابقه بوده است.

مسعود کیانی با اشاره به اینکه این میزان تولید سازه‌های بتنی که در آبان ماه صورت گرفت نسبت به تولیدات سالیان گذشته بی سابقه بوده، بیان داشت، نکته مهم در کسب این رکورد ارزشمند، اصلاح ساختارها بدون افزایش هزینه کرد، تغییر روش تولید، رفع محدودیت‌های تولید و صرفا با فعال سازی همه ظرفیت‌های موجود و استفاده بهینه از نیروی انسانی کارآمد بوده است.

به گفته او، در روند تولید محصولات بتنی بیش از هفت بار نمونه برداری از مراحل مختلف کار انجام و نتایج آزمایشات با همکاری مسئول آزمایشگاه خط تولید بتنی مورد بررسی قرار گرفته تا محصولات در بهترین و بالاترین سطح  کیفی تولید شوند.

آبان بسپار توسعه یکی از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که با هدف خودکفایی کشور و متکی بر علم و دانش جهت نیازهای زیربنایی نیشکر تاسیس شده است.

این شرکت اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله پلی اتیلن سنگین کاروگیت دار و کرتیوپ دار دوجداره و لوله تک جداره و همچنین اولین دریافت کننده نشان استاندارد ملی ۹۱۱۶ در سطح کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.