رییس جمهور از سرمایه های فکری مردمان خوزستان در کابینه خود استفاده کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب علی گلمرادی اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش جمعی مجمع نمایندگان استان خوزستان توانستیم که بودجه استان خوزستان را تقریبا صد درصد افزایش دهیم. وی افزود: ما نمی توانیم با روندهای معمول گذشته مسائل و مشکلات استان را حل بکنیم چرا که آن روش ها،روش های منسوخی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب

علی گلمرادی اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش جمعی مجمع نمایندگان استان خوزستان توانستیم که بودجه استان خوزستان را تقریبا صد درصد افزایش دهیم.
92491 836 رییس جمهور از سرمایه های فکری مردمان خوزستان در کابینه خود استفاده کند
وی افزود: ما نمی توانیم با روندهای معمول گذشته مسائل و مشکلات استان را حل بکنیم چرا که آن روش ها،روش های منسوخی است.

وی با بیان اینکه ما توانستیم در سطح کشور این مطلب را جا بیندازیم که استان خوزستان باید با نگاه ملی دیده بشود،عنوان کرد:  بخش مهمی از اقتصاد کشور متکی به ظرفیت های استان خوزستان است و متأسفانه ظرفیت های استان بخاطر بی توجهی مسئولین بصورت بالقوه مانده است.

نماینده ماهشهر،امیدیه و هندیجان گفت: مردم خوزستان مردمانی توانمند و با پشتکار هستند که حقیقتا یک منبع عظیم سرمایه فکری در استان خوزستان وجود دارد.

گلمرادی با بیان اینکه در سطوح مدیریت کلان کشور ما شاهد حضور مدیران خوزستانی نیستیم، بیان داشت: این گله مندی هم وجود دارد که چرا رییس جمهور از سرمایه های فکری مردمان خوزستان در کابینه خود استفاده نمی کند./رهیاب

Khuztab.ir

Khuztab

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.