کد خبر : 25631
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 12:46

بازارهای دوسویه برای عرضه محصولات ایجاد شود

استاندار خوزستان در نشست با سرکنسولگر عراق در اهواز پیرامون توسعه روابط استان خوزستان با کشور عراق گفت و گو کرد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ ابراهیم صالح محمد، سرکنسولگر عراق در اهواز امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه با علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان دیدار و گفت و گو کرد. استاندار خوزستان در ابتدای این

استاندار خوزستان در نشست با سرکنسولگر عراق در اهواز پیرامون توسعه روابط استان خوزستان با کشور عراق گفت و گو کرد.

IMG 4689 768x512 1 بازارهای دوسویه برای عرضه محصولات ایجاد شود

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ ابراهیم صالح محمد، سرکنسولگر عراق در اهواز امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه با علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار خوزستان در ابتدای این دیدار بر تقویت ارتباط اتاق‌های بازرگانی با سایر کشورها تأکید کرد و اظهار داشت: هدف ما ثروتمندکردن مردم است؛ وظیفه داریم تا بخش خصوصی را با همکاری یکدیگر فعال کنیم.

حسینی محراب با بیان اینکه ارتباطات تجاری میان جمهوری اسلامی ایران و عراق ضروری است، بیان داشت: آن چیزی که می‌تواند آرامش را به دو کشور بدهد؛ کار اقتصادی و روابط تجاری خواهد بود و مردم باید این ارتباط را مشاهده کنند. استاندار خوزستان در پایان گفت: راه آهن بصره- شلمچه در اولویت قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این دیدار همچنین پیرامون صدور خدمات مهندسی به عراق، کاهش هزینه‌ها و رسیدن به پیشرفت با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد بازارهای دوسویه برای عرضه محصولات، حفظ امنیت مرزها، توسعه روابط دو کشور (جمهوری اسلامی ایران و عراق) و … بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.