کد خبر : 21315
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 14:48

ساخت اولین خانه پارکور ایران در خوزستان

اولین خانه پارکور ایران با قابلیت برگزاری رویدادهای بین المللی به زودی در خوزستان به افتتاح می رسد.     به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️هومن خدری، رئیس هیات انجمن های ورزشی خوزستان با اشاره به مراحل ساخت و احداث اولین خانه پارکور ایران در خوزستان و شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: این استیج اولین خانه

اولین خانه پارکور ایران با قابلیت برگزاری رویدادهای بین المللی به زودی در خوزستان به افتتاح می رسد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️هومن خدری، رئیس هیات انجمن های ورزشی خوزستان با اشاره به مراحل ساخت و احداث اولین خانه پارکور ایران در خوزستان و شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: این استیج اولین خانه پارکور استاندارد در ایران است که ظرفیت اجرای مسابقات کشوری و ملی را برای ورزشکاران این رشته مهیج ایجاد می کند.

وی بیان کرد: ورزشکاران‌ پارکور در استان خوزستان از جمعیت بالایی برخوردار بوده و عناوین مختلف آسیایی و کشوری و حضور در برنامه های مختلف ملی از جمله برنامه عصر جدید را در کارنامه خود دارند که با راه اندازی این خانه پارکور از این به بعد ورزشکاران ما می توانند در شرایط بهتر و ایده آلی به تمرین بپردازند.

رئیس هیات انجمن های ورزشی خوزستان گفت: اولین خانه پارکور ایران در اندیمشک، حتی قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را نیز دارد.

وی همچنین عنوان کرد: خانه پارکور خوزستان در حال آماده سازی است و ان‌شاءالله ۲۴ بهمن ماه همزمان با برگزاری مسابقه جایزه بزرگ جام انقلاب اسلامی با حضور رئیس پارکور ایران، افتتاح می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.