کد خبر : 18837
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 9:30

ساخت ۵۰ کلاس درس در شهرستان باغملک در یکسال گذشته

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت:۵۰ کلاس درس در قالب ۲۷ مدرسه در یک سال گذشته در شهرستان باغملک ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.   به گزارش خوزتاب؛ محمود میر روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه سه کلاسه در روستای دورتو باغملک بیان کرد: این

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت:۵۰ کلاس درس در قالب ۲۷ مدرسه در یک سال گذشته در شهرستان باغملک ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

 

PicsArt 09 14 09.25.39 ساخت ۵۰ کلاس درس در شهرستان باغملک در یکسال گذشته

به گزارش خوزتاب؛ محمود میر روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه سه کلاسه در روستای دورتو باغملک بیان کرد: این واحد آموزشی با مشارکت خیّر نیک اندیش، بهنام زادبهگان در شهرستان باغملک ساخته شده است.

 

وی با اشاره به مشارکت خوب خیران خوزستان در ساخت مدرسه افزود : این مدرسه در مساحت ۹۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۴۵ متر مربع و اعتبار ۹ میلیارد ریال با مشارکت این نیکوکار ساخته شده است.

 

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به فعال بودن پروژه‌های ساخت مدارس با وجود شیوع کرونا ادامه داد:ساخت مدارس در خوزستان با وجود مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا متوقف نشد.

 

خیران مدرسه ساز خوزستان از ابتدای امسال تاکنون با کمک ۲ هزار میلیارد ریالی برای ساخت مدرسه، رتبه نخست را در مشارکت خیران در سطح کشور کسب کرده‌اند.

 

بر اساس اعلام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تا پایان امسال ۲ هزار کلاس درس در استان ساخته خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.