کد خبر : 16328
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1399 - 18:48

سبزپوشان مرکز معراج سپاه با خانواده شهید فرجی زنگنه دیدار کردند

اخبار خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

سبزپوشان مرکز معراج سپاه با خانواده شهید فرجی زنگنه دیدار کردند

 

IMG 20200906 WA0082 سبزپوشان مرکز معراج سپاه با خانواده شهید فرجی زنگنه دیدار کردند
فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در مرکز فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه پاسداران از خانواده شهید فرجی زنگنه در شهرستان باغملک تجیلیل به عمل آوردند.

 

با حضور سرهنگ پاسدار اردلان کیانی و حجت السلام سید عبد الطیف طباطبایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از خانواده شهید حادثه تروریستی رژه ۳۱ شهریور ماه سردار شهید امید فرجی زنگنه در شهرستان باغملک تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار ابتدا سرهنگ اردلان کیانی، با عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)و عرض سلام وتقدیر و تشکراز صبر واستقامت خانواده معظم شهدا به ویژه خانواده معظم این شهید بزرگوار خاطر نشان کرد: حضور در منازل و دیدار با خانواده شهداء حداقل و کمترین کاری است که باید انجام شود.

سرهنگ کیانی با اشاره به روحیه ولایتمداری شهدا عنوان داشت: پشتیبانی از ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن، انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کرده است.

IMG 20200906 WA0083 سبزپوشان مرکز معراج سپاه با خانواده شهید فرجی زنگنه دیدار کردند
وی با اشاره به عبارت امام راحل که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، تصریح کرد: با عبرت گیری از قیام سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، می توان در برابر متجاوز و ظالم ایستاد تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرهنگ کیانی بیان داشت: اگر می خواهیم فردای قیامت در مقابل شهدا شرمنده نباشیم به وصیت شهدا عمل نماییم.
همچنین حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در مرکز فناوری ارتباطات و اطلاعات معراج نیروی زمینی سپاه هدف از دیدار در ایام سوگواری امام حسین(ع) را بدین خاطر بیان کرد که شهید زنگنه در رژه ۳۱ شهریورماه همزمان با ماه محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

IMG 20200906 WA0089 سبزپوشان مرکز معراج سپاه با خانواده شهید فرجی زنگنه دیدار کردند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در مرکز فناوری ارتباطات و اطلاعات معراج نیروی زمینی سپاه گفت: این شهید بزرگوار در زمان تصدی مسئولیت ایثارگران سپاه ولیعصر که خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا کردند و خداوند نیز در برابر این خدمت، توفیق شهادت را به وی نصیب کرده است.

حجت الاسلام طباطبایی صبر و استقامت خانواده معظم شهدا در فراق عزیزان را قابل تقدیر دانست و افزود: رسالت تربیت فرزندان شهید کمتر از خود شهادت نیست و همسران شهدا باید زینب گونه دنباله روی اهداف شهدای عزیز باشند و فرزندانی را تربیت نمایند که در مسیر شهدا باشند.

IMG 20200906 WA0085 سبزپوشان مرکز معراج سپاه با خانواده شهید فرجی زنگنه دیدار کردند

وی پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران را در تمام مراحل مرهون خون شهدا دانست و یادآور شد: چنانچنه مسئولان تخطی از راه شهدا و امام شهیدان نمایند به خون شهدا جفا کرده و گناه نابخشودگی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.