کد خبر : 20634
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 16:46

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان صبح امروز دوشنبه ۲۱ مهر با حضور فریدون بندری سرپرست  فرمانداری بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بندر ماهشهر به ریاست فریدون بندری و با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات شهید حیاتی فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن تشکر از اقدامات دستگاه ها و سازمان های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: پیشگیری و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی در مدیریت آن برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

فریدون بندری ضمن تاکید بر آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و پشتیبانی با توجه به کمک‌های فنی و مکانیکی سازمان منطقه ویژه، اداره کل بنادر و دریانوردی اضافه کرد: در جهت پیشگیری از حوادث و بحران‌های احتمالی بارش باران، تمامی ادارات ملزم به اعلام نیازمندی های خود قبل از وقوع حوادث هستند.

نماینده عالی دولت همچنین نسبت به آمادگی برای رفع هرگونه قطعی احتمالی برق و تلفن، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر، امداد رسانی توسط فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت: تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا در هنگام بروز حوادث بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن بحران را مدیریت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.