کد خبر : 10410
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 5:26

سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال در گردشگری سلامت منطقه آزاد اروند

معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند گفت: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در گردشگری سرمایه گذاری کرده و کیفیت مطلوبی را در حوزه ارتقای حوزه سلامت داشتیم. به گزارش پایگاه خبرگزاری خوزتاب؛ نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت شامگاه روز جمعه ۸ شهریور ۹۸، دکتر علی الیاسی در نشست خبری با اصحاب رسانه

معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند گفت: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در گردشگری سرمایه گذاری کرده و کیفیت مطلوبی را در حوزه ارتقای حوزه سلامت داشتیم.

IMG 20190831 093835 595 300x200 سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال در گردشگری سلامت منطقه آزاد اروند

به گزارش پایگاه خبرگزاری خوزتاب؛ نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت شامگاه روز جمعه ۸ شهریور ۹۸، دکتر علی الیاسی در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه هفته دولت-غرفه اروند اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد یک سازمان تجاری ـ صنعتی و وظیفه اصلی آن ایجاد ارتباط و پل ارتباطی بین اقتصاد داخلی و جهانی است.

IMG 20190831 095513 182 300x225 سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال در گردشگری سلامت منطقه آزاد اروند

معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند گفت:حوزه معاونت گردشگری منطبق بر منابع انسانی است و به شکل تخصصی آموزش و پروش، سازمان فنی و حرفه ای، آموزش های شهروندی، دانشگاه ها و آموزش های صنعت، تجارت و خدمات را تحت پوشش قرار می دهد و به طور کلی حوزه آموزشی، پژوهشی و مهارتی را تحت پوشش دارد.

وی یادآور شد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری کرده و کیفیت مطلوبی را در حوزه ارتقای حوزه سلامت داشتیم.

معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند بیان کرد: در شرایط فعلی پذیرش بیش از ۲۰ درصد بیماران عراقی هستند که بخش مهمی از گردشگری سلامت را پوشش می دهند.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و هنری نیز کارهای خوبی انجام شده و بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در حوزه فرهنگی، هنری، سینماها و مکان های مذهبی مثل مساجد کار کردیم .

وی بیان کرد: سال ۹۲ که با مستقل کردن حوزه ورزشی بالغ بر ۴۰ هیئت فدراسیونی ورزشی را تحت پوشش قرار دادیم که امسال به ۷۵ مورد رسیده است.
وی افزود: میزان پوشش باشگاه ها در سال ۹۲ نیز صفر بوده که تاکنون به ۱۳۵ مورد، اعزام تیم های ورزشی از هشت مورد بهک ۷۹ مورد و میزبانی مسابقات هم از صفر مورد به بیش از ۳۰ مورد میزبانی افزایش داشته است.

معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند بیان کرد: به واسطه راهبردهای هشت گانه و سیاست های منطقه آزاد توجه به آموزش را مدنظر داریم و با محوریت قرار دادن آموزش و پرورش، ساختار سازمانی، دانش آموز و خانواده فعالیت های مختلفی را برنامه ریزی کردیم.

الیاسی ادامه داد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه های جاری و عمرانی هزینه کرده و در بحث زیرساخت های فنی و حرفه ای ۳٫۵ میلیارد تومان تفاهمنامه در جریان داریم.
وی یادآور شد: تفاهمنامه های مختلفی در حوزه صنعت، تجارت و خدمات داریم که شاهد بازسازی اجتماعی جامعه اروند باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.