کد خبر : 22543
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 - 0:38

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر معارفه شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در سالن اجتماعات اين شبکه برگزار شد.

IMG 20220315 WA0006 سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر معارفه شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، این مراسم ️با حضور سرپرست فرمانداری بندرماهشهر، معاون فنی مرکز دانشگاه جندی شاپور اهواز، امام جمعه شهر چمران، دادستان شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان، كاركنان مراكز بهداشتی و درمانی شهرستان به منظور معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت شهرستان در سالن اجتماعات اين شبكه برگزار شد.

فریدون بندری ، سرپرست فرمانداری بندرماهشهر در ابتدای سخنان خود از خدمات و تلاش های شایسته دکتر شنبدی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در دوران سخت مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: وی فردی علمی و عمل گرا است که در راه اعتلای حوزه بهداشت و درمان و ارتقای شاخص‌ها در شهرستان خدمات ارزنده ای انجام داده‌اند.

سرپرست فرمانداری بندرماهشهر ادامه داد: از تمامی کادر بهداشت و درمان شهرستان‌ در دوران کرونا قدردانی میکنم، روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و اکنون شاهد سربلندی کارکنان بهداشت و درمان در خدمات رسانی به مردم هستیم.

وی در پایان افزود: ضمن تبریک به دکتر عبدالرضا اسکندری سکاندار جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان، برای وی در این مسیر آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

پیش از این محمد شنبدی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بود که طی ابلاغی از سوی دکتر سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، دکتر عبدالرضا اسکندری به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر منصوب شد.

 

IMG 20220315 WA0009 سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر معارفه شد IMG 20220315 WA0013 سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر معارفه شد IMG 20220315 WA0015 سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر معارفه شد IMG 20220315 WA0011 سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر معارفه شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.