کد خبر : 20765
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 19:57

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: تمام ادارات، دستگاه‌ها و مردم شهرستان برای موج جدید بارندگی‌ها آمادگی کامل داشته باشند / هیچ مدیری تا اطلاع ثانوی حق خروج از شهرستان را ندارد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: تمام ادارات، دستگاه‌ها و مردم شهرستان برای موج جدید بارندگی‌ها و آب‌گرفتگی‌های احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، دومین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست فریدون بندری سرپرست فرمانداری شهرستان و اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه فریدون بندری، با اشاره به آغاز موج جدید بارندگی‌ها، بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در راستای مدیریت بحران‌های احتمالی تاکید کرد.

وی افزود: موج جدید بارندگی‌ها از بامداد چهارشنبه آغاز می‌شود و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی هواشناسی، احتمال آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد، بنابراین همه باید برای بحران احتمالی پیش رو از آمادگی لازم برخوردار باشند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر همچنین با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات شورای مدیریت بحران شهرستان، گفت: باید مصوبات ستاد بحران شهرستان به صورت کامل اجرایی شود و همه دستگاه‌های عضو نیز تمام اقداماتشان را به دبیر ستاد ارائه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.