کد خبر : 21244
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 16:27

سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان در پیامی قهرمانی حسین وفایی اعجوبه خوزستانی اسنوکر را در مسابقات جهانی تبریک گفت

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛علی قیاص وند سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان خوزستان در پیامی کسب مقام قهرمانی حسین وفایی فوق ستاره ایرانی اسنوکر را در مسابقاتِ معتبر جهانی بیلیارد Snooker Shoot Out 2022 تبریک گفت.

IMG 20220124 163236 603 سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان در پیامی قهرمانی حسین وفایی اعجوبه خوزستانی اسنوکر را در مسابقات جهانی تبریک گفت

در ادامه پیام علی قیاص‌وند آمده؛ همچنین موفقیت درخشان حسین وفایی که اولین قهرمانی یک ورزشکار ایرانی در مسابقات اسنوکر جهان است را به ریاست توانمند و محترم فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران را به دکتر اسکندری که حقیقتا با تمام وجود برای توسعه و پیشرفت ورزش کشور جهادگونه تلاش و کوشش می‌کند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

مسئول هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با کمک و مساعدت همیشگی مدیران دلسوز و تلاشگر ورزش استان خوزستان شاهد حضور و موفقیت های بیشتر ورزشکاران خوزستانی در عرصه های بین المللی باشیم.

گفتنی است روز گذشته، حسین وفایی ملی‌پوش اسنوکر کشورمان با غلبه بر مارک ویلیامز موفق شد به قهرمانی  در مسابقات جهانی Shoot out ۲۰۲۲  دست پیدا کند. این اولین قهرمانی ایران در اسنوکر حرفه‌ای جهان به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است حسین وفایی ایوری متولد شهریور ۱۳۷۳ در آبادان خوزستان (ملقب به شاهزاده ایرانی) از بازیکنان و قهرمانان بیلیارد (رشته اسنوکر) است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.