سرگردانی بیش ۱۰ ساعته مسافران پرواز آبادان ـ مشهد

نقص فنی پرواز شماره ۵۶۹۴ شرکت هواپیمایی ‘ آتا ‘ از آبادان به مشهد، مسافران این پرواز را بیش از ۱۰ ساعت در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان سرگردان کرده است. جمعی از مسافران این پرواز شرکت هواپیمایی ‘ آتا ‘ روز دوشنبه در تماس با نمایندگی ایرنا دفتر آبادان اظهارکردند: از ساعت

نقص فنی پرواز شماره ۵۶۹۴ شرکت هواپیمایی ‘ آتا ‘ از آبادان به مشهد، مسافران این پرواز را بیش از ۱۰ ساعت در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان سرگردان کرده است.

n82623254 71790104 سرگردانی بیش 10 ساعته مسافران پرواز آبادان ـ مشهد

جمعی از مسافران این پرواز شرکت هواپیمایی ‘ آتا ‘ روز دوشنبه در تماس با نمایندگی ایرنا دفتر آبادان اظهارکردند: از ساعت ۲۲ یکشنبه پانزدهم مرداد به دلیل آنچه نقص فنی هواپیما عنوان می شود، در فرودگاه آبادان سرگردان هستند.
بر اساس این گزارش، پرواز شماره ۵۶۹۴ شرکت هواپیمایی’ آتا ‘ که قرار بود ساعت ۲۲ یکشنبه مسافرانش را به مشهد منتقل کند، به دلیل آنچه نقص فنی هواپیما خوانده می شود، آنان را در فرودگاه آبادان سرگردان کرده است.
به گفته مسافران، بیشتر مسافران پرواز را کارمندان دولت، شهروندان، گردشگران، زائران و اتباع خارجی تشکیل داده و بر اساس سخنان مسئولان این شرکت هواپیمایی به دلیل اینکه پرواز چارتر است، امکان پس دادن بلیت وجود ندارد.
همچنین بر اساس گفته مسئولان شرکت آتا ، مورد نقص فنی هواپیما جزو پرداخت خسارت به مسافران نیست.
برخی مسافران در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر آبادان اظهارکردند: بیشتر آنها برای اقامت در مشهد هتل رزرو کرده اند و با این وضعیت، در برنامه بازگشت آنها نیز مشکل ایجاد می شود.
آنها افزودند: با وجود تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز، هنگامی که برای دریافت هزینه بلیت به دفتر این شرکت مستقر در فرودگاه آبادان مراجعه کردیم، اعلام شد که پول به مسافران پس داده نمی شود.
بعضی مسافران گفتند که در این مدت، ۲ بار سوار هواپیما شده اما به دلیل آنچه نقص فنی هواپیما خوانده می شد، پیاده شده اند.
تلاش خبرنگار ایرنا برای دریافت پاسخ از مسئولان شرکت هواپیمایی ‘ آتا ‘ مستقر در آبادان تا لحظه انتشار خبر بی نتیجه ماند.
تا لحظه انتشار این خبر، مسافران در فرودگان آبادان سرگردان بوده و پرواز به مقصد مشهد انجام نشده است.
به گزارش ایرنا شامگاه یکشنبه پانزدهم مردادماه نیز، نقص فنی هواپیمای ‘ام – دی ۸۰ ‘ یکی از ایرلاین های داخلی که تهران را به مقصد آبادان ترک کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.