کد خبر : 577
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 - 15:11

سنگ اندازی و سخت گیری بانک های خوزستان

دکتر شریعتی استاندار خوزستان گفت: با توجه به عملکرد بانک‌های استان خوزستان در خصوص پرداخت تسهیلات احیاگر باید این بانک ها مورد ارزیابی قرار بگیرند. زیرا با توجه به این عملکرد در جذب ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان خوزستان قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد. غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد

دکتر شریعتی استاندار خوزستان گفت: با توجه به عملکرد بانک‌های استان خوزستان در خصوص پرداخت تسهیلات احیاگر باید این بانک ها مورد ارزیابی قرار بگیرند. زیرا با توجه به این عملکرد در جذب ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان خوزستان قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.

غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در اهواز اظهار کرد: سختگيری‌ها و سنگ‌اندازی‌های بانک‌ها در استان خوزستان بسیار زياد است و انتظار داریم بانک‌ها با اصلاح اين روند به حل مشکلات خوزستان کمک کنند.

شریعتی افزود: تقاضای استان برای دریافت تسهیلات جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی باید افزایش پیدا کند زیرا کل اعتباراتی که از این طریق به استان داده شده، ۴۴۰ میلیارد تومان است و خوزستان در این زمینه جزو استان‌های متوسط و درجه سه بوده است و مسئولان نباید دلشان را به این منابع ناچیز خوش بکنند. بحث تامين منابع مالی به تنهایی در استان ملاک نیست بلکه تعداد طرح‌ها و ميزان اشتغال‌زايي آن‌ها نیز باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد زیرا حتی اگر تمام منابع مشخص‌شده برای طرح‌ها پرداخت شود، همچنان استان شرايط خوبی را نخواهد داشت و باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام گیرد.

وی گفت: انتظار داریم بانک‌ها، منافع استان و میزان اشتغالزایی طرح‌ها را مدنظر قرار دهند زیرا منابعی که از استان در قالب این تسهیلات به بانک‌ها می‌رود، موجب می‌شود تا بانک‌ها نیز از این منابع استفاده کنند. شریعتی تصریح کرد: عملکرد ۳ بانک ملی، کشاورزی و تجارت نسبت به سایر بانکهای استان خوزستان برای پرداخت تسهیلات مناسب تر است.//  خبرانلآین

خوزتاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.