کد خبر : 25850
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 17:15

سهم شهر ستان شادگان از عوارض آلایندگی ۴۷ میلیارد تومان است

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از ۴۷ میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به شهرستان شادگان اختصاص یافته است.

3059186 سهم شهر ستان شادگان از عوارض  آلایندگی ۴۷ میلیارد تومان است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ محمد خانچی شامگاه سه شنبه به اختصاص بیش از ۴۷ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرستان شادگان خبر داد و افزود: با تخصیص این اعتبار در آینده نزدیک شاهد تغییر در چهره شهرها و روستاهای این شهرستان خواهیم بود و مردم حلاوت و شیرینی خدمت رسانی را با مدیریت درست تخصیص اعتبارات خواهند چشید.

خانچی افزود: پروژه‌های عمرانی از محل عوارض آلایندگی مشخص شده است و شهرداری‌ها ملزم به انجام این پروژه‌ها در شهرها هستند که در شهرستان شادگان می‌توان به توسعه شهر هوشمند و پروژه‌های دفع آب‌های سطحی و آسفالت معابر و همچنین بهسازی روستایی و… اشاره کرد

وی، مدیریت و نظارت پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان را یکی از مطالبات مدیریت استان برشمرد و افزود: پروژه‌های عمرانی با همگرایی دستگاه‌های اجرایی، نظارت دقیق و شفافیت در انجام پروژه‌ها می‌توان سرعت و کیفیت انجام آنها را بالا برد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و پتانسیل بالای گردشگری این شهرستان از مدیریت شهرستان خواست تمام تلاش خود را برای میزبانی با کیفیت از مهمان‌های نوروزی به کار گیرند؛ شهرداری‌ها نیز شهرهای این شهرستان را آماده استقبال از بهار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.