کد خبر : 5993
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 - 19:02

سه مامور اجراییات شهرداری اهواز مصدوم شدند+عکس

 مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: سه نفر از ماموران اجراییات شهرداری منطقه ۶ اهواز در حین اجرای ماموریت با سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و مصدوم شدند. به گزارش خوزتاب محمد عتاب اهوازی روز پنجشنبه اظهار داشت: شب گذشته سه نفر از ماموران اجراییات شهرداری منطقه ۶ در حین گشت زنی

 مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: سه نفر از ماموران اجراییات شهرداری منطقه ۶ اهواز در حین اجرای ماموریت با سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و مصدوم شدند.

IMG 20190509 WA0002 300x300 سه مامور اجراییات شهرداری اهواز مصدوم شدند+عکس

به گزارش خوزتاب محمد عتاب اهوازی روز پنجشنبه اظهار داشت: شب گذشته سه نفر از ماموران اجراییات شهرداری منطقه ۶ در حین گشت زنی در کوی علوی خیابان الهادی متوجه تغییر کاربری یک قطعه زمین شدند.
وی افزود: عده ای ناشناس قصد غصب یک قطعه زمین با کاربری معبر داشتند که در آن ساخت و ساز غیر مجاز انجام دهند.
عتاب اهوازی یادآور شد: کارکنان اجراییات حسب وظیفه قصد ممانعت از کار را داشتند که در این میان درگیری رخ داد و این سه نفر با سلاح سرد مصدوم شدند.
وی ادامه داد: شب گذشته حال یکی از این ماموران وخیم بود اما درحال حاضر هر سه نفر از بیمارستان مرخص شده اند، ضاربان هنوز شناسایی نشده اند اما پیگیر شناسایی آنها هستیم.
عتاب اهوازی درخصوص خبر زیر گرفتن یکی از اهالی گلدشت توسط خودروی شهرداری منطقه ۶در روز گذشته نیز گفت: این بازدید با هدف بررسی وضعیت کوی گلدشت صورت گرفت اما در حین بازدید مشاجره ای رخ داد.
وی ادامه داد: هیچ درگیری که منجر به زیر گرفتن یکی از اهالی گلدشت باشد رخ نداده است و تصاویری از بستری شدن یک نفر در بیمارستان با عنوان فردی که توسط خودروی شهرداری زیر گرفته شده در فضای مجازی منتشر شده است اما تصاویر نشان می دهد که این محل اصلا بیمارستان نیست.
برخی شبکه های اجتماعی روز گذشته از زیر گرفتن یک فرد معترض در کوی گلدشت توسط خودروی حامل شهردار منطقه ۶ اهواز و یکی از اعضای شورای شهر خبر داده بودند.
روز دوشنبه تعدادی از اهالی گلدشت، عین ۲ و کوی علوی با حضور در صحن علنی شورای شهر اهواز خواستار رسیدگی به وضعیت بد این مناطق شدند.ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.