کد خبر : 16431
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399 - 9:50

گزارش ویژه

سود کلان فروشندگان ماسک چینی در خوزستان/ لزوم ورود مدیرکل بازرسی استانداری

اخبار مهم خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب بخوانید

فروش ماسک های خارجی جای فروش ماسک تولید داخل را گرفته که لزوم ورود بازرسی به این موضوع را می طلبد

IMG 20200919 093213 758 سود کلان فروشندگان ماسک چینی در خوزستان/ لزوم ورود مدیرکل بازرسی استانداری

 

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از هورنیوز؛ با کمی جستجو در داروخانه های سطح کلانشهر اهواز و برخی شهرستان های استان خوزستان متوجه می شوید فروش ماسک های خارجی جای فروش ماسک تولید داخل را گرفته تا برخی از فروشندگان با اجبار و اعمال نفوذ، داروخانه ها را مجبور به خریداری ماسک های خارجی و فروش آن با قیمت بالا به مردم کنند.

 

در این گزارش آمده: ماسک مصوب دولتی که از طرف تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا و مورد تایید وزارت صمت و غذا و دارو به قیمت ۱۳۰۰ تومان به داروخانه عرضه میشد تا طبق ابلاغیه مدیرکل بازرسی استانداری با قیمت ۱۵۰۰ تومان به دست مردم برسد، متاسفانه دیگر وجود ندارد و برخی شنیده ها از آن حکایت دارد که انجمن داروسازان با استفاده از برخی فشارها روزانه تعدادی قابل توجهی ماسک چینی با قیمت مصرف کننده ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ و بعضا ۲۵۰۰ به داروخانه تحویل می دهند.

 

بنابر این گزارش مافیای فروش ماسک خارجی در استان خوزستان در سالی که جهش تولید نامگذاری شده و لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی را می طلبد باعث از میدان خارج کردن سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی و همچنین بیکار شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر در این زمینه گشته است.

 

لذا به مسئولین ذیربط توصیه می شود با توجه به وضعیت قرمز اهواز و استان کلیه داروخانه الزام به نصب بنر و پلاکارد جهت فروش ماسک مصوب دولتی و حدالامکان تولید داخل شوند.

 

همچنین از مدیرکل بازرسی استانداری و مسئولین سازمان  صمت استان خوزستان خواهانیم تا با ورود به این مهم مقصران اصلی عرضه نشدن ماسک دولتی را شناسایی و اعمال قانون نمایند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین علیخانی شنبه , 29 شهریور 1399 - 12:36

دنبال مقصر ورود ماسک و رانتخواری در سازمان صمت خوزستان بگردید نه جای دیگه