کد خبر : 21322
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 - 15:57

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت:

سگ های ولگرد در شهر اهواز به زودی جمع آوری می شوند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

حسن مرادی بیان کرد: وجود سگ‌های ولگرد در خیابان‌ها و معابر عمومی اهواز از مشکلاتی است که بهداشت و سلامت شهروندان را تهدید می‌کند و دادستانی اهواز از باب وظیفه رعایت حقوق عامه به این امر ورود کرده است.

IMG 20220204 160255 098 سگ های ولگرد در شهر اهواز به زودی جمع آوری می شوند
معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز افزود: از چند هفته پیش پیگیر جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در اهاز هستیم و نشست‌هایی با مسوولان استانداری برگزار شده است که در هفته‌های آینده، طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی حدود ۲ هزار سگ ولگرد از سطح معابر اهواز کلید می‌خورد.

 

محمود ثابت قدم مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز نیز گفت: برای مقابله با اقدام برخی افراد در تغذیه غیراصولی و غیربهداشتی سگ‌های بدون صاحب و ایجاد مزاحمت برای گروه‌های جمع آوری این حیوانات از دادستانی درخواست کمک و ورود به این معضل کرده‌ایم.

 

طبق اعلام رییس مرکز بهداشت خوزستان سالانه هفت هزار گازگرفتگی سگ در این استان رخ می‌دهد که هر گازگرفتگی سگ حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون ریال برای بهداشت هزینه در بر دارد.

 

چند روز پیش یک استاد دانشگاه آزاد اهواز در جریان حمله سگ‌های ولگرد در حالی که برای فرار از دست این حیوانات تلاش می کرد با یک خودرو تصادف کرد و در نهایت جان خود را از دست داد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.