کد خبر : 25892
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 20:23

علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه مراسم قرارداد خرید کالا با ۳ شرکت داخلی عنوان کرد:

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز رویدادی ارزشمند و تحول گراست/ظرفیت تولید بار اول یك ظرفیت بی بدیل در صنعت نفت است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه مراسم قرارداد خرید کالا با ۳ شرکت داخلی که در دومین روز نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار شد؛ امضای قراردادهای خرید کالا را یک اقدام عملی در نمایشگاه دانست که از سوی مناطق نفتخیز جنوب در حال اجراست.

87479059 30bd 4805 bb68 0330d96e9baf 20230208 040421 سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز رویدادی ارزشمند و تحول گراست/ظرفیت تولید بار اول یك ظرفیت بی بدیل در صنعت نفت است

به گزارش خوزتاب: علیرضا دانشی با اشاره به امضای ۳ قرارداد خرید کالا که امروز در جهت ساخت بار اول امضا شد، اظهار داشت: این قطعات خریداری شده از قطعات مهم صنعت نفت هستند که تاکنون ساخته نشده بودند و اکنون توسط شرکت‌های دانش بنیان ساخته شده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: قراردادهای خرید کالای ساخت بار اول، ظرفیت بسیار خوبی برای برون رفت از برخی مشکلات هستند که در حال اجرای این اقدامات هستیم و امیدواریم در این راستا اقدامات موثری انجام دهیم.

دانشی ظرفیت تولید برنامه بار اول را یک ظرفیت بی بدیل در صنعت نفت عنوان و خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید بار اول به برون رفت از برخی مشکلات، استفاده بهینه و سرعت دهی و توسعه صنعت نفت کمک شایانی خواهد داشت.

وی برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز را رویدادی ارزشمند و تحول گرا عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه می تواند تحول بزرگی را در صنعت نفت ایجاد کند؛ ما باید وارد مرحله جدیدی از نمایشگاه ها شویم و از همگرایی و هم افزایی شرکت های سازنده استفاده کنیم و حلقه ها و زنجیره هایی در رابطه با تولید بالاتر و ارزشمندتر ایجاد نماییم که قطعا این کار امکان پذیر می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تاکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم صنعت نفت را یک بُنگاه اقتصادی تبدیل نماییم، اضافه کرد: وقتی مسئله بُنگاه اقتصادی می شود ممکن است این سوال در ذهن مُتبادر شود که مگر صنعت نفت اقتصادي نیست؟ در پاسخ باید گفت که قطعا صنعت نفت اقتصادی است اما اقتصادی بودنِ آن نسبت به ارزش ذاتی نفت مغفول مانده است.

به گفته ی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ارزش ذاتی نفت یک ظرفیت بالفعل و اساسی برای خود نفت است ولی باید از ظرفیت هایی که به صورت بالقوه در حوزه نفت وجود دارد نیز استفاده کرد و آن ها را شکوفا نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.